{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt tv over forsikring
  • #1   24. maj 2012 Der står i dine papire hvad der dækker hvad og hvilke ting de dækker

• #2   24. maj 2012 Ring til din forsikring, de skal nok svare dig på det.

• #3   24. maj 2012 john W

jeg har et Billigt 40" LCD fra samsung. 6-8 mdr gammelt. ny pris 6000.-

• #4   24. maj 2012 Nogle forsikringer dækker ikke ved gæstebud, dvs. at du har inviteret gæsterne...

Det kommer også tit an på hvordan skaden er opstået, men chek da lige dine forsikrings-betingelser du fik da du tegnede forsikringen eller evt. på nettet. Det er for det meste en god ide inden man ringer til dem, eller anmelder en skade....

• #5   24. maj 2012 Hvis I har fået noget at drikke, dækker de sandsynligvis ikke.

Er det en kammerat eller lignende, der har ødelagt det? I så fald er det hans ansvarsforsikring, der skal dække - og det vil de kun, hvis han er kommet på uanmeldt besøg, dvs. ikke hvis du har inviteret til fest.

Ovenstående er besvaret ud fra mine egne forsikringsbetingelser. Det er dog ret generelt for forsikringer, at det forholder sig sådan.

• #6   24. maj 2012 - Mr Most Wanted -
    Kom med specs og pris smiley

• #7   24. maj 2012 Hvis du selv har indbudt dem så dækker det sikkert ikke

• #8   24. maj 2012 Ved ikke hvilke for nogle lorte forsikringer i har, om jeg drikker mig stiv og tager stoffer og smadre noget dækker de, vi fik smadret glasset i vores brændeovn da vi flyttede ind det dækkede de også uden at spørge hvordan skaden var sket..

• #9   24. maj 2012 Sig dog da bare du selv har ødelagt det... Det er da fuldstændig ligemeget om du holdte fest eller han der gjorde det var fuld...

• #10   24. maj 2012 Vi har lokalforsikring.. men sådan er det jo når folk skal spare på forsikringerne.. man mister bare et andet sted.. Læste den anden dag om en der havde bulet sin bil og havde kasko på den, han havde bare ikke lige overvejet at grunden til at han betalte så lidt for sin forsikring var at selvrisikoen var 17.900 WOW flot forsikring..

• #11   24. maj 2012 Min Indbosforsikring dækker ting jeg selv ødelægger, så længe den ikk koster over 54.000kr. Og er der flere ting må beløbet ikk overstige 700.000kr.

Der koster 1700 om året for mig og min kæreste, og har en selvrisiko på 1288kr. Har brugt den flere gange uden problemer..

Og det er gennem Alka...

• #12   24. maj 2012 Jeg får så lidt rabat, da jeg er medlem af dansk el-forbund... Men det er ikk det store...

• #13   24. maj 2012 På min indbo ville den være dækket, da jeg har udvidet elektronik og anden pludselig skade (Fejl & uheld)

Hvis der ikke er tegnet noget udvidet dækning, burde den ikke være dækket af alm indboforsikring

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
    #14   24. maj 2012 har som Nicklas O, og også hos alka - dog uden forbundsrabat.

men alt elektronik er dækket med en selvrisiko på 995 kr. uanset hvordan skaden er sket.
    de kikker kun på alder for at fastsætte beløbet.

• #15   24. maj 2012 Har du noget special forsikring på den?

For da jeg købte mit tv tegnet jeg en 3års forsikring på den, hvor jeg bogstaveligtalt kan pisse i den når jeg er fuld og få en ny =)

• #16   24. maj 2012 Lasse S
    Ikke til den pris jeg gav, og indbo dækker sikker ikke at man bevist pisser i sit tv =)

• #17   24. maj 2012 Lasse S
    Hvor er det, man kan få en forsikring, der dækker det samme, som TiTiTimmy beskriver? Det har jeg alligevel aldrig hørt om.

• #18   24. maj 2012 Så vidt, jeg kan læse mig frem til, i deres forsikringsbetingelser, så dækker de ikke forsætlige handlinger og forkert brug - bare for at tage et par eksempler.

• #19   24. maj 2012 Lasse S
    Den forsikring TiTiTimmy . har kan forsikringernes aftale ikke leve op til. De forbrugertegnede i bl.a. Elgiganten helsikrer dig. Går fjernsynet af en hvilken som helst grund bliver det dækket med et nyt eller tilsvarende fjernsyn. Den eneste måde du kan undgå dækning er hvis du med vilje skaber en fejl på apparatet, ved en hvilken som helst uagtsom eller hændelig hændelse er det dækket.
    Forsikringsselskabernes dækning er meget varierende da der som tidligere i tråden kan være tale om gæstebudsskader hvilke kan være undtaget i policen. Selv HVIS man har ret til erstatning er der en selvrisiko der skal betales plus man kun får udbetalt erstatning der svarer til hvad en tilsvarende vare koster brugt.

Prismæssigt og hvis ikke man har apparater for en meget høj værdi kan det godt betale sig at medkøbe forsikringen fra forhandleren på nogle apparater - bl.a. fjernsyn da forsikringen i sig selv ikke koster særlig meget i forhold til skadesrisikoen.

• #20   25. maj 2012 Lasse S
    Mener det var 300 for 3 år hvor det dækker alt fra uheld til personlig dumhed og lysten til at ødelægge den uden grund. Udover det så er der ingen selvrisiko, eller nogen form for betaling hvis den går i stykker =)

• #23   25. maj 2012 Jeg vil lige give Morten D ret her.

Sælger forsikringer til dagligt,

Du får ikke det samme beløb retur 4 år efter hvis TV'et imellemtiden er faldet i pris,
    Du får prisen erstattet til hvad samme model koster i dag, Men mindre der er afskrivning på x-antal % pr år.

Morten og jeg er forsikret samme sted, og der bliver elektronik erstattet til nypris uden afskrivning i 5 år.

Kommentér på:
nyt tv over forsikring

Annonce