{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

motorcykel hjælp {{forumTopicSubject}}

hey BG. tænkte på dem derude der måske havde lidt viden om MC. det fordi min kæreste og jeg skal ned og kigge på en MC til hende idag. men hun er kun 19. så hun må jo ikke køre på de store.

den vi har kig på er 450CC og ca 50 HK.

går ikke op i mc kun bil så ville lige høre. man må køre med så mange CC man vil. bare ikke mere end 34HK før man er 21 korrekt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorcykel hjælp
  • #2   9. jun 2012 og lige en ting til.. planene er måske at stille den i tørvejr indtil næste MC sæson.. er loven også at pladerne blive rpå så længe vægtafgift er betalt? uafhængigt om der er forsikring på eller ej?

• #3   9. jun 2012 Jeg har en kammerat der har en relativ ny gs500 der er drosler til fornuftige penge. Rigtig fin cykel. Pb hvis du vil vide mere.

• #4   9. jun 2012 stor MC som 20 årig allerede?. hun fylder 20 i juli. så gider jeg da ikke engang betale for drosling?

skal hun have haft kørekortet i præcis 2 år?. altså hvis hun nu fik kortet 3 dages efter hendes fødselsdag må hun så først køre stor 3 dage efter hun fylder 20?

• #5   9. jun 2012 aabenhuus - den er sq for stor til hende.. hun er sq ikke så høj. - desuden den mc vi har kig på koster 9.500. kan du slå den pris? XD

Kommentér på:
motorcykel hjælp

Annonce