{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

hjælp til motorcykel spjælde {{forumTopicSubject}}

Hej har lidt brug for hjælp fra nogle af motorcykel freaksene =0) jeg har købt mig et sæt spjældhuse fra en yamaha R1 til mit golf 2 projekt men jeg undre mig lidt over hvordan det med variabel indsugning er koblet til og fungere når jeg puster i de 2 studse i bunden så åbner spjældene sig men derimod hvis man suger i dem sker der ikke noget så ville høre om der er nogen derved hvordan det er koblet til og fugere?

det er de sorte spjælde i ser på billede og srudserne sidder i bunden den ene helt ude i siden og den anden sidder mellem 3 og 4 spjæld

http://images.bilgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/1276757_l.jpg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til motorcykel spjælde
  • #1   26. jun 2010 det ander jeg ikke var nogle spjælde jeg købte på ebay men jeg skal se om jeg kan finde ud af det

• #2   26. jun 2010 eneste jeg kan finde er den hedder yamaha r1 5pw som der stod i den annonce

• #3   26. jun 2010 Der er en der hedder Rasmus7000 inde på den anden side med den hyggelige chat du ved, han er vist igang med noget a la dit på en AX eller en Visa, han er også mekaniker, lastvogne godtnok!

• #4   26. jun 2010 den hyggelige chat? det lyder farligt he he det jeg var i tvivl om var hvordan de skulle kobles til om det bare skal køre over til vacum ognar man så giver den gas ja så åbner de helt selv eller hvordan det er ikek lgie noget jeg har rodet med før men har set der er jo en del motorcykel folk herinde så mon ikke der er en elelr andet der ved hvordan det fungere elelr har rodet med det eneste jeg har kunnet læse mig frem til er at der er noget variabel indsugning af en art for og få noget bedre træk ved de forskellige omdrejninger

Kommentér på:
hjælp til motorcykel spjælde

Annonce