{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.805 visninger | Oprettet:

Dagens WTF fra Egernt. Vol 4 {{forumTopicSubject}}

Jeg kører mig en tur - som så mange gange før. Jeg kører ned på den lokale Statoil. De siger "daw" og "hej med dig", og jeg køber som så mange gange før en refill til mit originale Statoil-termokrus og en optankning diesel til min astra.

Jeg kører ud i det blå. Jeg kører mig en tur i det dejlige sommervejr. Der er en herlig duft af forår, og mens jeg forlader den trygge byzone, spekulere jeg på, hvad dagen mon vil bringe.

Jeg finder en stille resteplads og kører ind. Nu skal min herlige Statoil-kaffe nydes. Jeg slukker motoren, og hører fuglene synge. Jeg tager den første slurk af min dejlige Statoil-kaffe.

I min rus af forår og Statoil-kaffe bemærker jeg, at der på en mark bag restepladsen går to heste. Eller - det vil sige: en hest og en pony. De to dyr kommer helt tæt og står og ser på, at jeg tager endnu en slurk af min Statoil-kaffe fra mit originale Statoil-thermokrus.

Ponyen vender siden til, og jeg ser det er en ponyhingst. Det er der ikke meget tvivl om. Den lille lystige pony går om bag om den store hest og begynder at snuse: Heeeeey, how are you do'in?? Den store lortebrune krikke fortrækker ikke en mine. Den lille snuser igen, og jeg tager endnu en slurk Statoil-kaffe fra mit originale Statoil-thermokrus. Igen - det store brune kræ, lader som intet. Den lille pony bliver mere ivrig, og pludselig begynder kræet at "bespringe" den store. Med det resultat, at den vist får snuden placeret lidt uheldigt under halen.

Nu sker der noget. Den store brune hest bliver sur, laver en høj og ret så sur lyd og sparker bagud med bagbenene og løber ud på marken. Den stakkels pony-hingst vælter nu bagover og ligger og "flager" mere ivrigt end samtlige flagbærende pensionister på Aliamenborgs slotsplads til sammen.

WTF skete der lige der??? Det er tilsyneladende ikke kun vores race, hvor hunnerne går amok, hvis hannen kommer til at ramme lidt ved siden af... hmmmm

Nå - den stakkels lille pony har fået sig trillet om på maven og er kommet på benene igen. Slukøret går den hen og drikker lidt vand. Jeg tager mig en slurk statoil-kaffe fra mit originale Statoil-thermokrus. Det her må sq skyldes ned, tænker jeg, mens jeg tænder for radioen og stiller ind på P1.

Mens lyden af en radiodokumentar om de danske købstader fylder min bil, starter jeg min bil, så batteriet ikke bliver drænet.

Jeg bemærker endnu en bil trække ind på restepladsen. En varevogn. Det er nok "Kling og Klang" der er ude og tage lidt fotos, tænker jeg, mens jeg tager mig en slurk statoil-kaffe fra mit originale Statoil-thermokrus. Og dog. Den er på gule plader. Så er det nok en håndværker eller noget. Det er da ellers en god kaffe, jeg har mig her i mit originale Statoil-thermokrus. Hmm. Nu blinker varevognen med det lange lys. Det må da nok være en fejl. Nej, nu blinker den igen. Er der mon noget galt?

Nu blinker varevognen igen med det lange lys. Noget må der være på færde, tænker jeg og stiger ud af bilen og begynder at gå over mod varevognen med mit originale Statoil-thermokrus i hånden. Jeg kommer helt tæt på varevognen, og ser at vinduet er rullet ned og at der sidder en mand bag rattet. Jeg spørger, om han har brug for hjælp. Han nikker og siger, at det er omme bagi.

Nå - ja - det må vi da hellere få set på så, siger jeg, mens jeg går bagom varevognen og åbner døren.

Dejlig stor rummelig varevogn. Malet sort indvendig. Dejlig praktisk. Hmmm. En madras på gulvet? nå ja, kan jo være han lige har købt den i Jysk. En nøgen mand på madrassen med røven i vejret. Et par sorte gummistøvler. Et gammelt batteri. Og... W T F.... EN NØGEN MAND MED RØVEN I VEJRET!!! W - T - F!!!!!

Hvad fanden sker der for folk!!! Her kommer jeg lige så fredeligt og tror der er tale om en punktering, og så bliver jeg præsenteret for en nøgen, behåret og bebumset røv!!

Forfærdet går jeg tilbage til min bil, starter og letter med så meget hjulspind, som mine 45 dieselheste kan levere.

Kaffe - jeg må have kaffe, til at skylde det her ned med. WTF. Hvor er nu mit originale Statoil-thermokrus???? Arghh - jeg har tabt det i varevognen!! Mit elskede Statoil-thermokrus!!! Og det var endda halvt fyldt med kaffe endnu!!! Et kort sekund overvejer jeg at vende om, men slår det hurtigt ud af hovedet. Mit stakkels Statoil-thermokrus er tabt for evigt. Besudlet af hor og vil ganske givet blive brugt til..... tanken var for forfærdelig, til at jeg kunne tænke den til ende. Mit stakkels, stakkels, stakkels originale Statoil-thermokurs. Vi har fulgt hinanden i tykt og tyndt de sidste mange år. Kørt mere end 200.000 km sammen. Og nu - hvem ved, hvad det vil være vidne til? Hor og menneskelig fordærv!

De af Jer, der har mistet et originalt Statoil-thermokrus ved, hvilken sorg jeg nu må gennemeleve.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens WTF fra Egernt. Vol 4
Kommentér på:
Dagens WTF fra Egernt. Vol 4

Annonce