{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Civil anholdelse?
  • #1   28. aug 2012 Selvom du bare ringer ind så skal de tage imod anmeldelsen

• #2   28. aug 2012 Jo, ved civil anholdelse skal man overgive den anholdte til politiet eller andre offentlige myndigheder dette skal ske snarest muligt, ellers vil det være frihedsberøvelse af den anholdte.

• #3   28. aug 2012 Hvordan vil du holde ham tilbage? Du må næsten ikke gøre noget selv ved en civil anholdelse. Du får svært ved at bevise han sælger det.

Det går jo ikke rigtig ud over dig. Så lad vær med at begynd at lave civil anholdelser. Du får måske bare en kniv i maven i stedet for. Ring heller bare til politiet og sig det.

• #4   28. aug 2012 Så sker der jo ikke noget:-)

• #5   28. aug 2012 Simon H.N Du må jo egentlig bruge den magt der er nødvendig for at tilbageholde manden .. Du må dog ikke med vilje skade ham.. Og self skal det stå mål med forbrydelsen

• #6   28. aug 2012 bare skyd ham i stedet, er så træt af disse typer der kommer for at få hjælp og så skider på det land de vil hjælpes af.
    noget andet er stedet har kostet 33 milioner siden det åbnede, få det da lukket i en fart når dem det er lavet til ikke tør bruge det pga. af den uro der er

• #7   28. aug 2012 Erik. Bliver han vild Så kommer du let til at skade manden. så står du også bare til straf. Når du så siger det skal stå mål med forbrydelsen. Så vil jeg også mene at man ikke skal lave en civil anholdelse. Han har jo ikke ligefrem skadet nogle ved at sælge et ulovligt stof.

Hvis han havde gjort noget der ligefrem havde skadet andre. Så er det noget helt andet.

Der var faktisk en her inde der lavet en civil anholdelse på en der lavet hærværk på en bil. De kom da til at erstatte hans tøj fordi det var gået i stykker. Der var så en håndværker der kom forbi og bandt hans hænder med strips. Det måtte han heller ikke.

Så længe man hjælper andre. Så syntes jeg det er i orden. Men at anholde ham der hjælper jo ikke ligefrem nogle.

• #8   28. aug 2012 "Det har haft store konsekvenser for den kommunale café og værested Café Dugna....

...det skulle være et trygt sted for stofmisbrugere, hvor de kunne finde helle og et måltid mad."

WTF?!? Allerede her går det galt.. Og enig Gud bevare Danmark, det er sgu sørgeligt at se hvor mange etniske danskere der støtter op omkring narkosalget i det klip.. Fatter ikke det får lov til at finde sted på åben gade..

• #9   28. aug 2012 Simon H.N . Hvis forbrydelsen er grov nok så er det helt OK at manden kommer til skade f.x. får rykket en arm af led det bliver man ikke straffet for .. men somsagt skal stå mål med forbrydelsen.. Har personen lige slået en anden ihjel f.x. så har du ret frie hænder til at tilbage holde ham

• #10   28. aug 2012 Tæsk ham godt og grundigt! Når politiet kommer trykker du bare dig selv på navlen = "hulubulu lotte hvor er du henne"

Dette understøtter min geniale hypotese: http://www.youtube.com/watch?v=lGPyul14w6A

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #11   28. aug 2012 de skulle vises til grænsen med forbud mod nogensinde at komme tilbage

• #12   28. aug 2012 Politiet beskæftiger sig ifl. dem selv, sig ikke med gade pushere! Så de har frit spil indtil videre, da det er meget vigtigere at gå efter de små lommetyve >.<

Hvad fanden skete der lige der? -Og det er det vores skattepenge går til...bagateller istedet for at gå efter bagmændene og synlige kriminelle i gadebilledet.

Kan det have noget og gøre med vores nye regering? smiley

• #13   28. aug 2012 Det de fortæller os er at heroin etc er fuldt lovligt, men prøv lige og ryge en lille joint, så vil jeg vædde med at de er på pletten med det samme!

• #14   28. aug 2012 Erik. Ja men vi snakker stadig om denne sag. Salg af ulovlige stoffer er bare ikke grovt nok til man må vride armen om på ham.

Hvem gider overhovedet at risiker at komme til skade selv for det der? :S

• #15   28. aug 2012 Cevil anholdelse, nej hvad er der nu galt med et godt gammeldags nakkeskud? Og så er jeg ellers ligeglad med om de er grønne, blå, brune, sorte, gule eller hva de kan være.. 9 fod under med dem...
    Og PINLIGT at jeg den anden dag hørte at man har sat 60 betjente på at skulle forhindre salget på christiania, WTF, jeg vil da hellere have at der bliver solgt lidt græs frem for heroin.. Nu må den regering fanme tage noget ansvar og komme ind i kampen.. Det her er fanme for pinligt! ! !
    Og værst af alt er så at TV2 faktisk gør et bedre stykke politiarbejde end dem der faktisk er ansat til det..

• #17   28. aug 2012 Noget af en påstand! smiley

Kommentér på:
Civil anholdelse?

Annonce