{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.046 visninger | Oprettet:

model falder ud, støj fra frekvensomformer. hjælp med nye ideér? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Efter montering af frekvensomformer på vores vandværk er modemet til internettet begyndt og falde ud når el-motoren skal ´´bremse´´. Jeg har så snakket med en montør fra et elevator firma som sagde jeg skulle prøve med et støjfilter. Det monterede jeg så igår aftes. Men modemet falder stadig ud når el-motoren ´´bremser´´ . Jeg snakkede så med ham igen idag om det, og han sagde jeg skulle have en ´´radiator´´ sat på. det er et lille 2 faset varmelegme som skal bruge den ubrugte strøm når el-motoren ´´bremser´´. for hvis denne ikke er på vil det ubrugte strøm gå tilbage til el-nettet og lave støj. støj som så vil gå i modemet igennem stikkontakten og til transformeren til modemet.

Jeg har så kigget på nettet og fundet manualen på frekvensomformeren. men kan ikke se at der skulle være klemmer til den ´´radiator´´. efter hvad han sagde skulle der gerne være klemmer i alle frekvensomformere til sådan en.

frekvensomformeren er en danfoss vlt 3002.

link til manual:
http://www.danfoss.com/NR/rdonlyres/3F6E2DCB-0BFF-413A-AC12-8D3835B287C5/0/3000IM.pdf

Jeg snakkede os med en tdc mand idag, han havde prøvet ligende problem med en baxi pillefyr. der kunne der dog købes et filter til støjen igennem baxi.

Er der ikke nogle kloge hoveder der kan hjælpe ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  model falder ud, støj fra frekvensomformer. hjælp med nye ideér?
Kommentér på:
model falder ud, støj fra frekvensomformer. hjælp med nye ideér?

Annonce