{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Ikke godt første indtryk {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at tage kørekort og jeg har kun været på vejen 2 gange men jeg må ærlige indrømme at mit indtryk af at køre bil hvor andre køre ikke ligefrem har været prængende smiley jeg var ude og køre i byen igår,og ikke nok med jeg går i stå i starten af en rundkørdsel da kørelæren vil have mig til at finde koblingspunktet oveni købet er der et par biler bag ved mig der ikke syntes det er i orden der står "skolevogn" på taget så jeg får da lige hele pivtøjet med blinkende lygter og fanfaren af hylende horn må sige jeg blev stresset da de begyndte på det smiley jeg når lidt længere ind i byen og pludselig ud af det blå kommer der er Corolla og overhaler mig over en spæreflade og hele pivtøjet... må sige jeg er blevet lidt skræmt af at folk har så lidt tålmodighed i trafikken. Men dermed forstår jeg også godt hvorfor folk bliver så skide rasende på andre når de opføre sig sådan. smiley

Det var lige lidt for mig.

Kør nu pænt haha.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke godt første indtryk
  • #1   27. sep 2012 Sorry. Havde sku lidt travlt og kunne ikke vente på du fik fundet gearet smiley . Det er gas :-D.

• #2   27. sep 2012 Velkommen til de spændende timer på vejen.

Væn dig til at ikke alle kører som du gør, Nogen har mere travlt, mere erfaring osv. Vi har alle været der på det punkt. Nogen klarer sig dog hurtigere end andre.

• #3   27. sep 2012 Hahahhahahhahahah KUN fordi det er skolevogn, de skal presses lidt!
    De skal jo lære hvordan det er d;d;

• #4   27. sep 2012 De fleste danskere kan desværre ikke finde ud af at køre bil. Man skal bare lige over grænsen til Tyskland eller Sverige, og så er det straks bedre!

• #5   27. sep 2012 Ja, jeg kører også kun hasarderet ved skolevognene.. ..

• #7   27. sep 2012 min køre lære steg bare ud af bilen. og kig hen til ham der måtte dytte . og spurgte hvad han ville ..... de ville som regel aldrig noget alligevel

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #8   27. sep 2012 Det er desvære sådan mentaliteten er blevet her i landet, der er åbenbart nogen der mener at en bil der er gået i stå af den ene eller anden årsag er gået stå kommer igang igen hurtigt hvis man dytter af dem

• #11   27. sep 2012 jeg så også en der sku dreje forleden jeg holdte men nej ham i audien bag ham der sku dreje kørte højre om op på fortovet og var en halv meter fra at ramme to piger på cykel syntes det er sygt at man gør sådan noget

• #12   27. sep 2012 man får bare mere stress af at folk dytter og så tager det længere tid at finde det koblingspunkt

• #13   27. sep 2012 Så prøv du og køre rundt i traktor inde i de lidt større byer.. Folk tager intet hensyn!

• #15   27. sep 2012 Der er selvfølgelig også traktorfører der kører som svin, det er somregl dem fra maskinstationerne der er værst.
    - Men der er mange billister der mener, at vi skal holde ind hver 500 meter, fordi de skal forbi. Men nu lægger landet sådan, at sådan en mellem stor traktor med omkring 15tons på krogen bruger en del brændstof for, at komme op i fart igen..

• #16   27. sep 2012 Folk er fandme nogle fjolser overfor dem der tager kørekort...nu er det snart 10 år siden jeg fik mit, og jeg husker særligt en episode...

Jeg går i stå på vej ind i en rundkørsel, og fjolset bag mig giver sig så til at dytte...hvilket får mig til at gå i stå igen..

Så stiger idioten ud af sin bil, og min kørerlærer når kun at sige "nej Brian du s...." så står jeg udenfor bilen, hvilket fik fyren bagved til at hoppe ind i sin bil igen...det skulle han alligevel ikke nyde noget af...hehe

Man er lidt usikker som ny i trafikken, men derfor skal folk sgu ikke pisse på en...

• #19   27. sep 2012 sidst der var en bil der gav mig det lange blink var det hr betjent :\

• #20   27. sep 2012 X

Så skal jeg da med glæde lige køre helt op i røven på dig, når du f.eks. holder for rødt smiley Måske endda lige køre bagkofangeren af dig smiley

• #21   27. sep 2012 har aldrig forstået lastbiler og busser der lige skal lidt tættere på...og lidt mere, og så lige lidt til når man holder for rødt...accepter at du bremsede for tidligt istedet for at hinke helt op i røven på min bil, det giver det samme når vi starter igen alligevel...:-P

• #22   27. sep 2012 de værste er fanme dem der kommer ud fra en sidevej og så ikke kan finde ud af at losse til deres lorte spand . sådan så det ikke er til gene af de køre ud..

• #23   27. sep 2012 Hvorfor er der ingen der har nævnt forældre der køre deres børn i skole?

Der er mange af dem der er idioter omkring hvordan man kører ved en skole, en kollega fik en sviner i går for at køre ordentlig af en mor.

Først er hun ved at ville overhale mens han holder tilbage for 2 små piger der cykler, men hakker bremserne i da hun ser dem. Så da de er væk er hun ved at ramme nogle parkeret biler mens hun skal overhale, sviner ham til (selvom han ikke kan høre det fordi begge havde rullet vinduerne op), og give ham fingeren.

Han køre så hen bag hende for at høre hende hvorfor hun ikke kan opfører sig ordentlig, og får en sviner om at han sænker trafikken ved at overholde fartgrænsen...ved en skole!

Ikke nok med at hun er mentalt skadet i hovedet, men hendes børn lærte da også lige at det er okay at svine folk der intet har gjort forkert.

Men han sagde bare "Så må du jo køre hjemme fra noget før så du kan nå det." og gik.

Vil gerne lægge en 10'er på at hun sikkert selv brokker sig hvis folk køre for stærkt omkring hendes børn, men mener det er okay at sætte andre børns liv på spil. =)

• #24   27. sep 2012 "Thomas K"

Du skulle selv prøve at køre lastbil i og omkring København et par dage, man er tit nød til at trille stille frem, ellers kommer man aldrig ud.

Jeg kører selv efter reglen at alle andre er utilregnelige psykopater, og at jeg skal være forberedt på hvad som helst.

• #25   27. sep 2012 Tititimmy> brokker mig ikke over dem, fordi de er mine kunder...hæhæ

• #26   27. sep 2012 En anden episode der skete igår var da jeg var på vej rundt i en rundkørsel. da jeg passerede en frakørsel kom der en stor varevogn kørende RIGTIG hurtig ind mod rundkørdslen. og jeg var sådan placeret at hvis han var kørt ud i rundkørdslen med den fart så havde jeg haft ham på mit passager sæde smiley

Heldigvis skete der ingenting men han kom satme som skudt ud af en raket smiley

Min kørelære sagde at det var godt jeg prøvede at opleve sådan en situation så jeg ved at ikke alle køre eksemplarisk smiley

• #28   27. sep 2012 thomas k . jaja og self er det også noget andet i byen, der bliver man nød til at være fræk og bare køre ud. ellers kommer man jo ingen steder. men på landevejen syntes jeg godtnok det er provokerene at køre ud 100meter foran en. self kan man da komme til at overse en fordi man har travlt og er stresset. og så køre ud 100-200 meter foran en, men så kan man da godt lige sparke til sin bil så den flytter sig i stedet for at tyffe afsted. har da selv gjord det 1 gear til 40 km/t. skift til anden. køre op på 80kmt og så direkte i 5. bare for ikke at være til gene for andre smiley

• #30   27. sep 2012 Thomas - Giv den gas hvis du laver kø smiley

• #31   27. sep 2012 thomas så er du jo så en af dem jeg har det med at sidde og bande og svovle over smiley

• #33   27. sep 2012 ja men der er sku ikke tid for dem at skifte gear så mange gange. de skal bare kyle klampen i bund så jeg kan komme vidre smiley

Kommentér på:
Ikke godt første indtryk

Annonce