{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Computer reperation. {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Jeg står i et problem hvor jeg gerne vil høre andres meninger, da jeg faktisk ikke ved hvad jeg har ret til.

Den 19-01-2011 købte jeg en computer som der skulle vise sig at komme en del problemer med.

Den 5-02.2012 sender jeg computeren ind til reparation da den havde været langsom gennem et halv år. De skifter harddisken og den kører okay efter det.

Den 27-06-2012 sender jeg computeren ind igen da den kører træls igen og er begyndt at gå i blå skærm. De kan ikke genskabe problemet med "blå skærm" men de kan se at det vedrører cpu'en, så den bliver skiftet.

Den 10-08-2012 sender jeg den ind igen da den bliver ved med at gå i blå skærm, igen kan de ikke få den til at gå i "blå skærm". firmaet ringer til mig for at høre hvornår hvornår den går i "blå skærm" hvor til jeg forklarer at det er meget forskelligt. de mener så at det evt. kan være min mus der kan gøre det, så de vil råde mig til at formatere computeren og se hvad der sker. Jeg har formateret computeren i dag og den går stadig i "blå skærm".

* musen er en Razor mamba

Så nu vil jeg høre hvad jeg har ret til, evt. penge tilbage ny pc eller hvad ved jeg.

håber ikke det det blev for indviklet alt det her og at der en en venlig sjæj der kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer reperation.
Kommentér på:
Computer reperation.

Annonce