{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

hvordan er det nu med loven om {{forumTopicSubject}}

at skulle oplyse politiet om hvem der har kørt ens bil. sidder i en dialog på fb, og kom i tanker om at det er vist noget med at i dag kan man jo nægte at oplyse navn på den der har kørt ens bil og derved beskytte personen fra at fx. få et klip for at have kørt forhurtigt, og så selv blot betale de 1500 eller 2500kr det så giver i bøde at nægte at oplyse hvem der har kørt bilen, men er det ikke noget med at det bliver skærbet til næste år, så man ikke kan slippe så nemt, og er der nogen der ved hvad konsekvensen så bliver ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan er det nu med loven om
  • #1   18. okt 2012 Hvis du ikke oplyser hvem der har kørt i den for du bare bøden og ikke klippe ... Har selv lige prøvet det i sidste månede

• #2   18. okt 2012 ja det er sådan det er lige nu, mener bare jeg har læst det bliver strammet op til næste år

• #3   18. okt 2012 Hvorfor dog nægte at udlevere navn osv... Fjolset kan jo bare lade være med at køre for hurtigt... Og hvis det er dig selv der har ført bilen så har de jo ligsom billeddokumentation hvis der er tale om en fotokontrol... Såeh...

• #4   18. okt 2012 nu er det ikke mig, men en pige der spørger inde på fb, og kan huske vi har haft emnet oppe her inde kan bare ikke finde det. jeg låner alligevel aldrig mine biler ud så vil aldrig stå i den situation

• #5   18. okt 2012 det var enten sidste år, eller i år der blev strammet op således det kom til at koste kr. 2.500, mod kr. 500 før, ikke at oplyse hvem der har kørt ens bil.

og det med ikke at oplyse, det er i mine øjne OK til et vis punkt, vi kan jo alle komme til at snige os over de 30%.

• #6   18. okt 2012 jep men synes bare jeg har set det ville blive endnu strammere næste år det du omtaler kan jeg nemt finde så det er jeg ikke i tvivl om smiley

Det følger af færdselslovens § 65, stk. 1, at ejeren (brugeren) af et køretøj efter anmodning fra politiet skal oplyse, hvilke personer der som førere har benyttet køretøjet.
    Ved lov nr. 184 af 8. marts 2011, som trådte i kraft den 1. januar 2012, blev bøden for overtrædelse af færdselslovens § 65, stk. 2, når overtrædelsen vedrører andre motorkøretøjer end tunge køretøjer, forhøjet til 2.500 kr.

• #7   18. okt 2012 der dukker nok noget op om det lige før jul, så man lige får lidt ekstra at glæde sig til smiley

• #8   18. okt 2012 he he, synes i hvert fald jeg læste eller hørte noget i radioen om at man ikke skulle kunne slippe med de 2500 kr næste år

Kommentér på:
hvordan er det nu med loven om

Annonce