{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Hader mandage {{forumTopicSubject}}

Hader mandage ...

Gik for en gangs skyld tideligt i seng da jeg for en gangs skyld ikke havde nogen vagt (Taxa) med drømmen om at sove rigtig længe idag

Chefen ringer så 00:45 med lidt lettere panik.. Tur bestilt kl 6 til Oslo airport (En tur til 4000Nkr) jeg er nød til at skifte bil da jeg har en caravelle hjemme og de har bestilt lille bil.. Fair nok

Står så op 04:45 får et hurtig bad også afsted for at hente landcruiseren i fucking 15 minus grader i en caravelle hvor wabestoen IKKE virker

Får skiftet til landcruiseren som heldigvis har stået inde så den er isfri og nogenlunde tempratur indeni.. Glemmer at sænke den i fjedringen da jeg bakker ud af garagen og smadre taxi skiltet ... Får smidt et annet skilt på og er efterhånden sent på den

Ind på shell og hente en dobbelt expresso som bare bliver kylt i halsen
Holder foran hotellet 05:58 med en expresso der er ved at kicke ind og godt gang i kop nummer 2

Bliver så ringet op af ham der har 1. vagt.. Turen er netop afbestilt

Hjem og sove igen.. Umuligt sidder stadig og tripper på coffein (Skal siges jeg sjældent drikker kaffe eller cola)
Og skicenteret åbner ikk før 9:30 og det er ikke så fadens mange pister der er åbnet endnu og ingen af parkerne smiley

Hader mandage .. Du burde forbydes eller være en fridag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader mandage
  • #1   5. nov 2012 Man kan fandme da ikke bare afbestille sådan en tur smiley

  • #3   5. nov 2012 * Carsten T (CopyCat) * De slipper nu heller ikke helt gratis.. Hotellet som bestilte turen må betale opmøde prisen .. den er så sølle 150kr som jo skal deles med chefen.. får 45% - skat dvs noget der ligner 32 kr skisme ikke meget for at stå så tideligt op på ugen

  • #4   5. nov 2012 Burde koste gebyr at afbestille så sent.

  • #6   5. nov 2012 fremover kunne de afhjælpe lignende problemer ved, at lave en bestillings formular på "special ture" hvor ma også accepterer et afbestilingsgebyr på mindst 20-30%... hvis det overhoved er lovligt i taxabranchen..

  • #8   5. nov 2012 Hergeir V Ved faktisk ikke om det er lovlig ved taxa men det er ved turbusserne da kan vi kræve op til 50% betalt 24T inden afgang.. Men så er mindste bil caravelle.. Satme hellere køre i landcruiser til Oslo lufthavn som caravelle .. ~260km norsk landevej + retur

    Pernille Christina Jeg har da heldigvis noget at give mig til når ellers de får åbnet skicenteret om 30 min .. Så er der da et par km pister der kan bruges + perfekte pudderforhold på ihvertfald en af offpisterne



  • #10   5. nov 2012 Lyder da virkelig som en dag man bare skal igennem hurtigst mulig.
    Der er ikke noget værre end at vågne til et vække ur uden grund..

    Håber du kan få et par gode timer i sneen smiley


  • #11   5. nov 2012 Jeg gik iseng igår kl 0:00. Min datter på 1 år vågnede så kl. 1:30 i nat og ville ikke sove igen. Hun faldt dog i søvn inde ved os kl 2:30, og der lå jeg så lys vågen til kl 3:30 hvor jeg heldigvis faldt i søvn. Var oppe igen kl 6:30 og min datter blev så afleveret kl 7:00 i morges og har hele dagen siddet og sumpet foran computeren på kontoret. Er lidt træt! :|

Kommentér på:
Hader mandage

Annonce