{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Ip-Ændring {{forumTopicSubject}}

Hej bg'er..
Det er sådan at jeg gerne vil have en ny ip-adresse.
Men jeg aner simpelthen ikke hvordan man gør, og jeg har søgt lidt på google, men alle de tips jeg prøvede virkede ikke.
Er der en eller anden kloghoved herinde som evt. kunne hjælpe mig.?
Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ip-Ændring
  • #1   13. dec 2012 du skal kontakte din internet udbyder... og du skal satme have en god grund før at de vil hjælpe dig, da årsagen til ip- spærring ofte er pedofeli

  • #2   13. dec 2012 hvorfor vil du det? Men evt gå ind i start og find kør og derinde skriver du ipconfig /release
    og derefter skriver du ipconfig /renew
    Så se om du har fået en ny ip..

    Nogen gange hjælper det hvis du slukker dit modem og router et par timer og tænder det igen. så har det resat sig. Men det jo kun din lokale ip du kan ændre..


  • #3   13. dec 2012 Log ind på din router, der er nogengange muligheder der.

  • #4   13. dec 2012 Hvis du har en dynamic IP adresse tildelt kræves det bare at du frakobler modemet et par minutter smiley

  • #5   13. dec 2012 det kommer an på om det er hans netværks ip adr, eller om det er hans interned ip adr han vil ændre... han kan sagtens ændre den på hans netværk men den hans modem har fra ydbyder kan han ikke gøre noget ved..

  • Jonas F
    Jonas F Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 52
    #6   13. dec 2012 Hvilken internet udbyder har du?

  • #7   13. dec 2012 Mikkel S : Det er fordi jeg er pedofil smiley ,, haha ej .. Det er simpelt fordi at jeg ejer en counter strike source server, og det er sådan at jeg fjernede mit admin på serveren for teste nogle plugins osv.
    Samtidig kommer der en hacker ind, med namechanger funktion, og jeg beder så en anden under admin om at banne ham.
    Og desværre endnu hans navn på mit navn istedet da han bliver banned.
    Og ham vil vi ip-banne, så vi har det problem at han kom til at banne mig istedet for, og jeg er den eneste der kan unbanne mig selv og andre og det kan jeg jo ikke med denne ip jeg har jo .. smiley
    Det er grunden til at jeg vil skifte.. Kasper N Tak for hjælpen, men det er prøvet for lang tid siden.
    Og en lille rettelse Kasper, du skal ikke skrive det i kør men i cmd.. smiley


  • #8   13. dec 2012 Jeg har stofa.
    Jeg har prøvet at slukke modemet i en time, men hjælper ikke.
    Og jeg har også ringet til min internet udbyder og spurgt teknisk support om de kunne hjælpe, men de sagde at det ikke var noget de kunne styre og at den blev tildelt automatisk, og jeg kunne måske få en ny ip om 10 min eller om et halvt år.. smiley


  • #9   13. dec 2012 jeg stempler dig ikke som pedofil... men siger bare din undskyldning for en ny ip adr, ved din udbyder skal være pænt god...

  • #10   13. dec 2012 find ud af om du har fast eller dynamisk ip hos din udbyder som det første. hvis dy har dynamisk, kan du prøve som skrevet over at fra koble din Router/modem, men forvent at det skal være koblet af par timer. ( kommer anpå udbyder hvor længe de leaser ip adressen)

  • #11   13. dec 2012 Har fast eller dynamisk ip?
    Prøv at skifte din MAC adresse på modem / router og vent til der igen er forbindelse


  • #12   13. dec 2012 Jeg har ikke fast ip, så jeg går udfra at jeg har dynamisk ip.
    hvordan skifter jeg mac adressen?


  • #13   13. dec 2012 på nogle ( de fleste) kan du loge ind på routeren og under opsætning ændre dens macadresse.
    Skriv hvilken router du har.


  • #14   13. dec 2012 Sisco det er hvad den hedder smiley

  • #15   5. jan 2013 sluk dit modem natten over og dagen efter skulle du have en ny ip, virker i hvert fald med tdc bredbånd

Kommentér på:
Ip-Ændring

Annonce