{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Burde man sige noget?(fitness) {{forumTopicSubject}}

Man skulle næsten tro jeg havde pisset i sengen, for jeg stod dernede kl. 7 i morges...

Nå men, mens jeg gik rundt bemærkede jeg en ung fyr...sådan lidt disco-pumper typen...når han trænede triceps stod han foroverbøjet og smed nærmest stangen ned, og lod vægten køre løbet på vej op igen....når han trænede dumbell curls smed han vægten op, og nåede måske lige til 4 gentagelser på hver arm, før han kastede sig over at stå med endnu mere vægt, i en stilling der umuligt kan have været sund for ryggen...og jeg bemærkede at han i det hele taget nærmest kun nåede 6-8 meget dårligt udførte reps i de øvelser hvor jeg lige lagde mærke til ham...


Jeg synes selv at de der "know it all" typer er pisse irriterende, og tænker "luk nu bare røven" når de står og prædiker om min. 15 gentagelser osv....men ham her var seriøst helt galt på den...

Så mit spørgsmål er: burde man give et venligt ment råd om måske liiiige at skrue lidt ned for vægtene og få styr på teknikken, eller skal man bare blive i sig selv og lade ham fortsætte med noget der i bedste fald ender med at han ingen gavn har af træningen og i værste fald giver ham en skade?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Burde man sige noget?(fitness)
Kommentér på:
Burde man sige noget?(fitness)

Annonce