{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Christian P
Christian P
Tilmeldt:
11. okt 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Ny med bil {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til at købe min første bil og vil derfor hører nogle af jer der har noget erfaring med det.

Jeg har tænkt i lidt forskellige baner og vil derfor hører hvad i gjorde.

Har tænkt på en Audi A4, 523i og en ny Suzuki Swift. Har i erfaringer og synes i overhovedet de 2 første kan betale sig som 18-årige?

Mvh. Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny med bil
  • #1   8. feb 2013 Søg i forum, der er ca. 14.020.494.020.482.492.044.294.294.949.242,31½ +mons emner om det samme som du spørger om...

  • #2   8. feb 2013 Ud fra de biler du skriver ville jeg vælge stiften, da det nok bliver den billigste som ny billigst smiley

  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #3   8. feb 2013 Men der er ikke erfaringer med de mærker jeg sætter ind Mikkel, det er mere derfor jeg oprettede et nyt.

  • #4   8. feb 2013 Jeg tror at en swift vil være det smartestes valg, og det er heller ikke nogen dårlig bil den er økonomisk og den vil være rimelig billig i forsikring. Og som en bonus går det hurtigere med at spare sammen til en anden bil ude i fremtiden

  • jesper l
    jesper l Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Svar: 8
    #5   8. feb 2013 Køb en billig bil til og starte med du har råd til og lave og betale forsekring på..

  • #6   8. feb 2013 husk nu hvad en kasko på div biler koster

  • #7   8. feb 2013 Find ud af hvad de 3 biler koster i forsikring og vægtafgift, samt hvor meget brændstof du kommer til at bruge om året..

    Lav et regnstykke pr måned, prøv alle 3 biler og vælg så udfra en blanding af økonomi og størst interesse... Der er ikke noget der hedder god starter bil, der er noget der hedder den rigtige bil og forkerte bil og det kan afvige fra person til person


  • #8   8. feb 2013 Hvem siger han skal bruge kasko? det er forholdsvis billige biler, og kasko kan han glemme alt om selv i en suzuki alto

  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #9   8. feb 2013 Takker for svar boys. Jeg har prøvet at lave nogle forskellige regnestykker på biler og det svinger selvfølgelig meget alt efter hvilken bil det skal være. Jeg har ikke noget mod at give lidt mere for at få en ordentlig kvalitets bil, gider ikke køre rundt i noget pis!

    Hvor meget vil i mene en brugt tysker max må have kørt hvis det er fuld service på og stort set rustfri?


  • #10   8. feb 2013 Jeg tror at du gør klogt i at vælge Swiften da den er til at betale i både forsikring og grøn-afgift...!!!
    Du kan evt kigge forbi min Swift for at se hvordan den kan se ud,og så skal det jo lige siges at den kun koster 280 ½ årligt i grøn-afgift...


  • #11   8. feb 2013 Man køber da ikke en ny swift og så ikke sætter kasko på. De koster da fra ca 100.000 kr det da for dyr en bil til ikke at ha kasko på

  • #12   8. feb 2013 Hvor står der at den skal være ny? Men hvis forskellen mellem ansvar og kasko er for høj så ville jeg sgu nøjes med ansvar selv for 100.000kr

  • #13   8. feb 2013 af de 3 biler ville jeg vælge swift og du kan nok få kasko til en fornuftig pris igennem forhandleren + mange selskaber forlanger kasko på nye biler.
    en audi kunne du nok godt forsikre hvis det er en 1,6..
    og at forsikre en 523i som nybilist? enten griner forsikringsselskabet af dig, optager samtalen og vedhæfter den i månedsbrevet som månedens griner.. ellers koster årlig forsikring 20000 kr+ om året bare for ansvar


  • #14   8. feb 2013 Tag evt ud til seat og kig på deres Ibiza SC. den ser ret lækker ud og koster virkelig ikke særlig meget smiley

  • #15   8. feb 2013 ja det står der faktisk i hans tråd. audi a4 523i og ny swift

  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #16   8. feb 2013 Jeg takker meget for jeres svar boys. Jeg får taget en snak med forsikringsselvskabet her engang i næste uge og hører hvad de mener ud fra mine ønsker. Jeg hælder mest selv til en bmw endten den model jeg har skrevet eller en anden en, men i hvert fald tak!

    Forsæt god aften.


Kommentér på:
Ny med bil

Annonce