{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

Har du været i stark? {{forumTopicSubject}}

Har du været i stark i ugens forløb?
Der er en eller anden gammel mand som spammer min annonce med en dewalt skruemaskine som han mener er for dyr, fordi man i Stark kan få en dewalt skruemaskine af samme type med 4,0 AH batterier til 1298. Der var nummer under hans profil så udgav mig for at være en der havde set annoncen, for jeg vil da også gerne have en ligende skruemaskine som denne her, til under 1300 kroner og med bedre batterier end den jeg i forvejen har.

Jeg skal ihvertfald op og kigge i morgen.

http://peecee.dk/uploads/022013/dewalt_(1).JPG


Hvis du har været i stark i ugens forløb, kan du så bekræfte om de kører det tilbud? For jeg kunne ikke finde andet end denne her på deres hjemmeside som næsten var samme pris.

http://www.stark.dk/produkter/varktoj-og-div/elvaerktoej/dewalt-boremaskine/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du været i stark?
  • #1   1. mar 2013 den må han længere ud på landet med ;P

  • #2   1. mar 2013 Alle kan jo skaffe alt til billigere penge end nogen. Det holder bare ikk når det kommer til stykket

  • #4   1. mar 2013 Ja, og jeg må da sige, jeg har ikke set det tilbud nogen steder! smiley

  • #5   1. mar 2013 Jeg skal ihvertfald i stark i morgen.
    Han fortalte også at han fik prisen længere ned end hvad prisen var i butikken.

    Min egen er med 2 stk 18 volt 3,0 AH batterier og en oplader som vist på billedet.
    Det værste er at han siger min er for dyr og det ene og det andet, selvom jeg ikke kan finde en tilsvarende til billigere pris på den blå avis, og nyprisen for en ny er over det dobbelte af hvad min pris er sat til.
    Så jeg finder det lidt sjovt, især fordi det er en ældre mand som bliver ved med at spamme min annonce.


  • #6   1. mar 2013 Altså jeg har en dewalt med slag i, deres topmodel, den fik jeg på udsalg / messers for 2500 inkl moms så det var sku oka smiley

  • #7   1. mar 2013 Er det på Dba ? Havde også en eller anden spade der spammede min dewalt slagnøgle for sygt, og spurgte om de sygeste ting der intet havde med annoncen at gøre :DD

  • #8   1. mar 2013 kim P

    På dba ja smiley
    Han hed tilfældigvis ikke Jan? Og som var fra Fyn af? :b


  • #9   1. mar 2013 Hmm mener han hed John, det startede med han bød under 1/3 af prisen fordi det virkede utrværdigt at en pige lå inde med sådan en slagnøgle (dba var i damens navn) og ville derfor ikke give mere.. Dafoq!?! Endte så med en længere forklaring der trak laaaanngt langt ud, noget med han engang havde spillet i hvidovre fodbold klub, og mente ellers generelt det var fornuftige mennesker der boede i Hvidovre osv. osv. sygt langt ude hehe, har faktsik gemt billeder af samtalen mener jeg, ser om jeg ikke kan finde den derhjemme hehe

  • #10   1. mar 2013 link ???? jeg vil se hvad han skriver he he

  • #11   1. mar 2013 Jeg vil ingen udhænge så der kommer desværre intet link. Men han var fra Fyn og hed Jan. Mere kan jeg ikke meddele smiley

    Derudover har jeg slettet hans besked da jeg ikke tolerere spam i min annonce.


Kommentér på:
Har du været i stark?

Annonce