{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  feriepenge udbetaling
  • #2   24. mar 2013 En stige? - Ej hvor lækkert smiley

• #3   24. mar 2013 mener bare normalt man får den før den første. altså vis første feriedag er den første så er det den 30 marts.og vis det falder i weekend får man den 28-eller29.

rigtigt eller forkert

• #4   24. mar 2013 Du får dem på onsdag.

• #5   24. mar 2013 Alm løn vil nok gå ind allerede her nu på onsdag, feriepengene er jeg os selv lidt i tvivl om. Enten kommer de den 2 april eller os så kommer de her nu på onsdag pga alle helligdagene. Det er mit bud smiley

• #7   24. mar 2013 er der nogen her der arbejder ved danish crown? jeg har nemlig "bestilt" mine feriepenge derfra, og jeg er så lidt i tvivl om jeg får dem her til den første eller først fredag den 4 da det er der de normalt udbetaler løn, skal lige siges jeg arbejder der ikke mere

• #8   24. mar 2013 Jaa nu hvor skattefar jo var lidt nærig, er det jo lækkert med lidt feriepenge smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #9   24. mar 2013 Skal hele BG holde ferie på samme tid smiley

• #10   24. mar 2013 Casper K : ja vidste du ikke det? der er kæmpe fest på BG's Regning smiley
    "Ironi kan fremkomme"

• #11   24. mar 2013 Første maj, og tidligst en månede før dvs 1 april

• #13   24. mar 2013 EVO ja er jeg godt klag over. det der skal henvendes til er at der er påake indtil den 2 og da man altid får dem den 30 burde de jo komme den 27 da de altid kommer før den første

• #14   24. mar 2013 De skal vel være til disposition sidste arbejdsdag i måneden ligesom løn? dvs. onsdag

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#15   24. mar 2013 Niklas er skuffet over jeg ikke har fået en invitation fyldt med reklamer smiley

• #16   24. mar 2013 tror nu osse at de kommer på onsdag da det hedder sig at det er sidste bankdag før den 1.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#18   24. mar 2013 Begynder at tro i skylder nogen grumme folk penge sådan som det haster smiley

• #19   24. mar 2013 Casper K : Jo før kan de komme på opsparingen og få renter af dem smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#20   24. mar 2013 Det ser sgu skidt ud for folks økonomi så hvis de få kroner betyder noget for én smiley

Tror mere på de skylder penge til de grumme folk smiley

• #21   24. mar 2013 Personligt : Skal mine 6k ind på opsparingen til ferie til sommer smiley
    Sammen med mine Skattepenge smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#23   24. mar 2013 Digweed ja for satan, men bare det var godt så det også dummebøderne værd smiley

• #25   24. mar 2013 får udbetalt 6. ferieuge....regner med de kommer nu så...hehe....

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#26   25. mar 2013 Isaksen du kan lige så godt give op. Når Rune begynder med alle hans links så slaget tabt. Så bare drop det. Så har både dig og din kæreste set heeeelt forkert.

Rune stop nu dine latterlige links og med at sidde og spil så skide bedrevidende.

Jo de kan sagtens gå ind før en månede inden første feriedag.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#27   25. mar 2013 Isaksen så kan Rune nok hjælpe dig med at finde vej derop. Begynder så småt at tro han sidder hjemme hver dag. Om ikke andet kan han vel poste et link til Google Maps med vejen derop smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#31   25. mar 2013 Rune L du kan jo bare troppe op foran min hoveddør så skal jeg da give dig bevis for de kan gå ind før en månede inden første feriedag.
    Den eneste der konstant troller forum herinde er da dig, med dine evige latterlige links, påståelighed og lyder så evigt bedrevidende.

Men nu du er så skide stor i munden altid skal vi så ikke sætte penge på højkant nu du er så sikker i din sag, med dine fine links som altid.
    Jeg skal gerne vise dig en kontooversigt så der beviser de kan gå ind før en månede før. Og ja fra feriekonto.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#32   25. mar 2013 Christian M problemet med dit forslag er bare der desværre er alt for mange mennesker der ikke kan finde ud af at administrere det selv. Derfor er det faktisk en meget god ide med feriepenge. smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#33   25. mar 2013 Rune hvorfor ikke vinde pengene når du er så sikker i din sag ? Så sent som sidste år fik jeg mine sidst i marts månede hvilket vil sige tidligere end du påstår er muligt.

Du sidder jo bare og kæfter op kontant om ting du intet ved noget om. Og igen i dette emne. Modtager du overhovedet feriepenge. Eller sidder du bare og feder den af hjemme på støtten.

Kan ikke forstå du ikke vil vinde så nemme penge. Og du har det hele på skrift her jo. Så jeg betaler da hvis jeg taber.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#34   25. mar 2013 Nå nu ændre du det. Indtil nu har du sat og påstået man ikke kan få dem før en månede før. Nu skal vi ud i 5 uger før.

Nej kan da også fint forstå du aldrig vædder eftersom du aldrig har ret og ville tabe alt hvad du ejer konstant. Men ok fordi Rune ikke kender nogen der har fået dem før i April månede så det ensbetydende med ingen nogensinde har. Rune kender nemlig alle i landet og deres privatøkonomi.

Men jo lille Rune. Det kan lade sig gøre. Men selvom jeg beviser over for dig at de nemt kan gå ind i Marts så ville du stadig være lige så påståelig om ikke i dette emne men om 5 min igen i et andet emne.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#35   25. mar 2013 Og ja jeg har skam er arbejde med meget frihed. Nok til jeg kan tillade mig at snige mig herind i tide og utide.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#36   25. mar 2013 Citat Rune L "du kan maks få dem en måned før, når du holder ferie 1. maj, betyder det ikke du får dem 1. april. Men at du tidligst kan få dem den dag. Så du kan få dem i tids perioden 1 april til 1. maj. Er 1. april ikke en bankdag så går de ind når banken åbner, er det f.eks mandag d. 3 april så kan du få dem d. 3 april og nej de skal ikke være der til sidste bank dag. Da det ikke er et krav at de skal stå der et bestemt tidspunkt de kan tidligst blive udbetalt fra 1. april og ikke i marts måned. Så de kan godt først gå ind d. 15 april."

Behøver jeg sige mere Rune. Igen dummer du dig og laver om på dine udtalelser som set så mange gange før fra din side. Du skriver netop de ikke kan gå ind i Marts lige der.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#37   25. mar 2013 Rune det citat er et du har skrevet ! Ikke ATP eller andre, men dig.

Det her er derimod hvad ATP skriver på deres hjemmeside
    "Hvornår får jeg mine feriepenge?

Du kan få dine feriepenge tidligst 1 måned, før din ferie begynder. Det tager ca. 5 hverdage, fra du indtaster din ferie på selvbetjeningen eller telefonen, til pengene er på din NemKonto. "

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#38   25. mar 2013 Igen læser du ikke hvad der bliver skrevet. Har skrevet jeg intet får ud af at bevise det over for dig.

For du er for påståelig. Og du fortsætter bare igen i et andet emne bagefter på samme måde. Hvor du lyver, laver forklaringer om og gemmer dig bag utallige links der ikke altid svare overens med den virkelige verden.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#39   25. mar 2013 Du skriver det aldrig ville kunne lade sig gøre at få dem tidligere end første April.

Og kald mig da bare lille ven. Det sødt af en fyr der tuder op om muskelsvind at kalde andre for "lille".

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#40   25. mar 2013 Isaksen god påske til dig også. Lad nu være med at købe flere stiger for de feriepenge i ikke har fået smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#41   25. mar 2013 Rune L kan jo intet bevise. For beviser jeg det så laver du bare din forklaring om.
    Du har skrevet ordret de ikke kan gå ind i Marts.
    Jeg fik mine i Marts sidste år.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#42   25. mar 2013 Rune du laver det da om. Du skrev de ikke kunne gå ind tidligere end April.
    Jeg har aldrig skrevet den 22. Marts. Den står skam også for din egen regning.

Fandt lige endnu et citat fra dig.
    "og din første ferie dag kan jo først være 1. maj= du kan tidligst få dem 1.april. Så vil da gerne se den udskrift fra feriekonto at de har udbetalt dem. Ville da være mærkeligt at de laver deres egne regler om."

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#43   25. mar 2013 Rune L og igen viser det du ikke læser hvad man skriver til dig.
    Har aldrig sagt jeg er uenig i hvad ATP skriver på deres hjemmeside.

Men ét er alle dine latterlige links, noget andet er virkeligheden.

Du bliver ved og ved med at kæfte op om de ikke kunne gå ind før i april månede.
    Men de kan sagtens gå ind før uanset hvad du smider om dig af links og udtalelser.
    Om de kan gå ind den 22. Marts aner jeg ikke og har ikke sagt det så fedt nu væk med det argument når du skriver til mig. Det er så kedeligt at se dig forsøge at redde dine egne udtalelser i land gang på gang herinde.

Men ja det er dog korrekt at de f.eks sidste år gik ind den 30/3 hvilket var en månede og to dage før du påstår det muligt. Og lader jo lidt til at det så går efter sidst mulige bankdag ikke, eftersom den 31/3 var en lørdag.

• #44   26. mar 2013 Isaksen

Hvad er det for en stige du har fået smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#45   26. mar 2013 Isaksen haha genialt smiley Tak for et godt grin.

Henning det sgu godt du var vågen og fik det vigtigste med når vi andre glemte det smiley

• #46   26. mar 2013 lækker stige

• #48   27. mar 2013 Har ikke fået mine endnu Hmmm smiley hverken mig eller konen

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#49   27. mar 2013 Christian M det kan jo ikke lade sig gøre siger Rune. Så du lyver medmindre du beviser det og overføre alle pengene til mig smiley

• #50   27. mar 2013 Total off topic men skal spørger

Casper K hvad fik du får din e36 328i

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#51   27. mar 2013 Alt for lidt i forhold til hvad folk forsøger at sælge dem til i dag hehe smiley

• #52   27. mar 2013 hvor meget er det ? smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#53   27. mar 2013 Har sendt dig en PB med svaret smiley

Kommentér på:
feriepenge udbetaling

Annonce