{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.583 visninger | Oprettet:

Feriepenge, udbetaling. {{forumTopicSubject}}

Hey BG.
Har sat alle mine ferie penge til at blive udbetalt til min nemkonto fra d.1maj..
På feriekono.dk's hjemmeside, kan jeg læse at pengene vil blive udbetalt 1 måned før første feriedag.. dvs d.1 April..
Har idag været inde og tjekke, men har stadig ingen penge fået udbetalt..
Andre der har samme problem, eller som kan give mig et svar på om det er lavet om..
MVH Marc.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feriepenge, udbetaling.
  • #1   2. apr 2013 men tidligst den 1 maj

• #2   2. apr 2013 Kræver jo de har modtaget Info om du vil ha dem i tide. De jo nok lige nogle dage om at overføres dem til dig...men der jo osse længe til 1 maj så bare rolig de kommer nok inde da

• #3   2. apr 2013 Læg mærke til det lille ord Tidligst. De bør gå ind i løbet af nogle dage.

• #4   2. apr 2013 Min kæreste fik sine 27. marts, da hun havde sat sin ferie til 1. maj, så de kan sagtens komme allerede nu smiley

• #6   2. apr 2013 Mine penge er kommet

Første feriedag kan tidligst være den 1. Maj men pengene kan udbetaltes 1 måned før 1. Feriedag så den 1. April dog kom mine før påske LÆKKERT

• #7   2. apr 2013 Som Anders M siger, jeg fik mine den 27. marts, og jeg havde sat min feriedag til 1. maj.

• #8   2. apr 2013 Med chancen for at blive upopulær, så vover jeg sgu pelsen, da det interesserer mig lidt.........

Er sgu ikke helt med, holder folk ikke ferie mere ???
    Syntes flere og flere sætter deres første ferie dag til 1 maj ved feriegiro og hvad de ellers hedder, for 20 år siden var der nogle enkelte der gjorde det, nu er det mere reglen end undtagelsen, så står folk vel og mangler penge senere på sommeren, eller må undvære ferie ?? Eller hvad...
    Har selv altid fået ferie med løn + bonus, men er det mon krisen der kradser eller er det bare ufornuften der regerer...

• #10   2. apr 2013 jeg har fået mine udbetalt de sidste 7 år af flere grunde indskud/flytte-starte firma-købe anden bil osv

og jo jeg holder skam ferie 1-2 uger jeg har nogle faste vagter på arbejde som giver noget overarbejde + hvad der nu kommer i løbet af året så jeg afspassere bare når jeg vil holde ferie så for jeg jo stadig min løn hver 14.dag så budgetet køre som normalt

• #11   2. apr 2013 Jeg har også den "luksus" at vi har meget overarbejde, så jeg får også bare udbetalt mine feriepenge, og så afspadserer jeg når jeg vil holde fri til sommer

• #12   2. apr 2013 Mange tak for jeres svar..
    Min fejl ikke at læse det hele med ;)..
    Grunden til at JEG personligt vil have mine penge udbetalt, er pga. indskud til lejlighed.. Og nu er der også så travlt på arbejdet, at jeg nok skal nå at få arbejdet lidt op til noget ferie :).

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #13   2. apr 2013 Dannie M eller også synes folk bare det er mere fornuftigt at penge står på ens egen konto frem for andres smiley
    Personligt tager jeg altid mine ud. Ikke fordi jeg har brug for dem. Men skulle jeg pludseligt få det så kan jeg hæve dem med det samme frem for at skulle vente dage på dem smiley

Kommentér på:
Feriepenge, udbetaling.

Annonce