{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ankerplade og syn
  • #1   23. apr 2013 At du monterer en ny ..

• #2   23. apr 2013 Skal være der, hvis den er født med dem.

• #3   23. apr 2013 Niks, de skal være hele! smiley

Evt. læs i de andre forums som du kan se nederst på siden her! smiley

• #4   23. apr 2013 Den skal være hel.

Det siger da lidt sig selv? Den er defekt = byt til nyt.

Han kan i teorien dumpe bilen på det. (hvis han opdager det)

• #5   23. apr 2013 Køb da nye? De koster ingen penge ..

• #6   23. apr 2013 fjern den i den anden side, så opdager de det aldrig smiley

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 55
    #7   23. apr 2013 Kongen, er du debil? Eller er du en lige så stor fusker som Hauerberg? Nej, synsmanden bliver ikke blind fordi du hiver den af i den anden side.

Lav lortet så det kan køre på vejen.

• #8   23. apr 2013 lars hvis synsmanden ikke ved den er født med ankerplader ? jeg havde pillet den anden af

• #9   23. apr 2013 Det er rigtigt ja .. havde glemt at synsmænd generelt er dumme - de ved INTET om biler, og alle fusker trickene .. det er rigtigt.. hver er synsmanden fra Mollerup, når man har brug for ham?

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#10   23. apr 2013 Jamen Jes, hvis man ikke råd til ankerplade, så har man sgu ikke råd til at have bil...

• #11   23. apr 2013 hold kæft du er morsom lars.
    for det første, så nej, de er ikke dumme. men tror du de husker hvilke modeller der køre med og uden ankerplader? hvis man piller dem helt af så de ikke kan se de er knækket og lign, så bliver der ikke sagt noget.

Fusk? måske.. men det er en metal plade, og kan man ikke lave det selv, (nu ved jeg ikke med tråd starter) men så kommer der også en time pris på ? og hvem gider betale det? bare pga. en ankerplade?

• #12   23. apr 2013 rolig folk. en ankerplade er kun en betinget.

den i tænker på den kan dumpe på er hvis bilen har tromler på og det er en bærende del.

• #13   23. apr 2013 Men, det er så ok, hvis man kan lave det selv at ombygge - lad os sige .. en Ford Fiesta til ukendelighed hvad angår motor mv. - fordi man netop kan selv? ..

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#14   23. apr 2013 Jamen Kongen, hvorfor ikke bare betale de håndører det koster? Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man skal fuske sig igennem et syn for så lidt.....

Men med den grønne fusker-Fiesta du havde, tror jeg gerne du opfordrer til ulovligheder....

• #15   23. apr 2013 Ulovligheder? smiley Synet og godkendt til 150k hk, og med justerbar lade tryk´kunne den sagtens komme derned.

Ergo, GODKENDT!

Det er bare en ankerplade. kom over det.

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#16   23. apr 2013 150k hk - altså 150.000 hk? Imponerende!

• #17   23. apr 2013 De kan sgu noget de Zetec maskiner der

• #18   23. apr 2013 Haha. Sjovt at diskutere med folk der tilsyneladende ikke ved hvad de snakker om:)

• #19   23. apr 2013 Anede ikke du diskuterede med dig selv smiley

Fint nok du selv får ting igennem syn på må og få .. men lad være med at OPFORDRE til andre skal fuske smiley

• #20   23. apr 2013 Kongen- hvis manden ikke har evnerne til at montere en ny ankerplade, tror du så han har evnerne til at afmontere den gamle.?

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#21   23. apr 2013 De 200+ hk du putter i din Ibiza, som du sikkert kører i selvom du har mistet dit kort, skal vel også synes og godkendes med den ombygning?

• #22   23. apr 2013 Og ret mig hvis jeg tager fejl, men trykladning uden seperat godkendelse vil altid være ulovligt også selvom den ikke giver mere end 1hk ekstra, men så snart det er trykladning, eftermonteret, så er det ulovligt..

Det er ihvertfald sådan jeg tolker loven..

• #23   23. apr 2013 Bilen skal kunne holde til effektforøgelsen (sikkerhed).
    Hvis du øger motoreffekten med op til 20 %, anses bilen for fortsat at være sikkerhedsmæssigt forsvarlig. Hvis motoren får øget effekten med mere end 20 %, er det nødvendigt med dokumentation fra PRODUCENTENS SIDE, der erklærer, at bilen er egnet til denne effektforøgelse. Dokumentationen kan bestå af en erklæring fra bilfabrikanten om bilens egnethed for effektforøgelse eller evt. bilfabrikantens beskrivelse af, hvilke ændringer, der vil være nødvendige, hvis bilen fortsat skal være sikkerhedsmæssigt forsvarlig. Andre former for dokumentation kan være TÜV godkendelse i henhold til Merkblatt 751 eller dokumentation for, at bilen er teknisk identisk med en anden variant, der har højere effekt.
    Hvis bilen eftermonteres med kompressor med wastegate eller med turbolader, vil det i alle tilfælde anses for at have givet en effektforøgelse på mere end 20 %.

• #24   23. apr 2013 Jaja, i får ret og jeg får fred:P
    Og næh det skal den faktisk ikke Lars, og ja jeg køre alligevel. Og der er ikke noget du kan gøre ved det?

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#25   23. apr 2013 Du er lige præcis sådan en idiot der ødelægger det danske samfund. Du er sikkert også perker.

Når du brænder op i en ildkugle, håber jeg det er alene.

• #26   23. apr 2013 Tudeprins. Du bare sur fordi nogen af os KAN, og du ville ønske det var dig.
    Jeg yder nok mere til samfundet end du gør, jeg betaler min skat.

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#27   23. apr 2013 Jeg betaler skam min skat, topskat, og jeg sørger for at mit legetøj er godkendt med de ombygninger jeg laver.

At du ikke har råd til at få det gjort ordentligt, eller formår at følge færdselsreglerne, siger mere om dig end om mig.

• #28   23. apr 2013 Det har du ret i. Du vælger at bære en bums, der ikke har noget liv og skal blande sig i hvad JEG gør. Men formår ikke andet end at tude bag en pc skærm.

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#29   23. apr 2013 Jamen stjerne-kongen, du er da et sølle menneske - kriminel løbebane, og total ude af pædagogisk rækkevidde. Sørgeligt, og så skal gode personer som os andre understøtte din kontanthjælp eller betale for dit ophold i fængslet, når du stikker folk ned.

LTF - og så er du endda bandemedlem? Føj for satan - din slags skal bare kyles ud af landet hurtigst muligt, uden så meget som en madpakke eller andet på lommen.

• #30   23. apr 2013 Modig mand:)

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#31   23. apr 2013 Jeg har også større, og mere sure, klunker end dig.

• #32   23. apr 2013 Folk som Lars der hænger sig sådan i regler er bare et eksempel på den småborgerlige dansker der ikke er i stand til at tænke selv............

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#33   23. apr 2013 @Grease Monkey: jeg nævner det gerne igen: hvor går grænsen? Skal vi så også lade være med at hænge os i de små problemer der er i bandemiljøet? En ulovlighed er en ulovlighed, stor som lille.

• #34   23. apr 2013 Haha

Ankerplade....Bandemiljø.....????

TÆNK SELV!!!!!

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#35   23. apr 2013 En forbrydelse er en forbrydelse - stor som lille. Hvor svært kan det være at forstå? Det skal jeg huske den dag jeg står og pisser op af din bil - jamen det ser vi da bare gennem fingrene med.

• #36   23. apr 2013 Så hugger jeg fandme pikken af dig og graver dig ned i baghaven, regner ik med du fortæller nogen du har tænkt dig at tage ud og pisse på min bil!!!

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    apr 2013

#37   23. apr 2013 Hvis du nu læser indenad og ser bort fra den akt jeg har beskrevet, så er det samme princip. Du ville ikke finde dig i at jeg pisser på din bil, og jeg vil ikke finde mig i det andet.

Det handler om hvilke ting man tolererer, og der er vi forskellige.

• #38   24. apr 2013 Det er da overhovedet ikke samme princip, at kører uden ankerplader (Der bruges for at beskytte gummimanchetter på styre/bærekulger, imod varme fra bremseskive) Dvs. kører man uden dem så flækker gummiet hurtigere og derved skal de udskiftes oftere....

Det kan man da slet ikke samligne med noget banderelateret eller anden kriminalitet

Benny, du kan jo bare komme og prøve dig frem

• #39   24. apr 2013 Lyngby-Taarbæk Forsyning
    ltf.dk/

Crazy nok

• #40   24. apr 2013 Hvor latterlig kan man være og ikke gider at sætte en ankerplade i til en 100kr seddel, og husk vis den bliver betinget godkendt med den SKAL den skiftes alligevel.

• #41   24. apr 2013 Og viste jeg hvordan " *Kongen " så ud og mødte ham i trafikken i bil, melder jeg sku ham til politiet uden at blinke.

• #42   24. apr 2013 Grease Monkey

Hvorfor vil du blive sur det er jo nogle PISPOTTER du har smiley

• #43   24. apr 2013 Jeg havde samme problem engang og der fjernede jeg dem begge fordi jeg ikke havde penge til en ny ankerplade og syn! Så jeg tog chancen og den blev synet!

• #45   25. apr 2013 "rolig folk. en ankerplade er kun en betinget."

Passer ikke... Manglende ankerplade = omsyn

• #46   25. apr 2013 Christian du burde sælge din bil hvis du ikke har råd til at skifte dele for 200-300 kr smiley

Chris b ja du skal finde nogen større eller lave nogen selv.

• #47   25. apr 2013 Pil nu den anden ankerplade af også og kør til syn.
    Så kommer du af med 300kr for er omsyn og skal købe og montere to ankerplader istedet for en.
    Og det giver jo god mening.

Resten af jeres bavl er tidsspilde.

• #48   25. apr 2013 Giver det mening og skulle pille den ene af. Kører til syn og derefter sætte to nye på ? Ja det er da slet ikke tidspilde...

• #49   25. apr 2013 Rasmus F

Håber det er tyk ironi, som Nogge pointerer på sin måde smiley

• #50   25. apr 2013 i dag skal der være ankerplade, på biler,
    med mindre bilen er typegodkendt uden,

eller man kan få nogen papir fra producenten på at bilen er godkendt uden,

så kan man piller dem af.

og hvordan man udformer dem, stå der så ikke noget om,
    bage man har noget plade på

• #51   25. apr 2013 Det må være nemt at kunne sidde og svine andres biler til uden selv at have nogen oprettet....

Men okay, kørte jeg i en berlingo og havde en kone der fik hooney boo boo's mor til at ligne Heidi klum så ville jeg også sidde på nettet og svine folk til.

• #52   29. apr 2013 Grease Monkey

Håber da du kunne se ironien i mit indslag :-). Var ment i spøg intet andet.

• tonny w
    tonny w Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #53   30. apr 2013 en ankerplade vor der er trummelbremser skal være hel og sund uden gemterning????? men jeg fornemmer der er tale en støvskærm ved skive bremser og der sker der ikke noget ved lidt rust + små huller desuden sidder den der for at beskytte skiven mod vand, tør skive hurtig brems -våd et par mili sekunder langsommer men jeg ville skifte det jo ikke den store videnskab

• #54   30. apr 2013 How how ankerpladen er IKKE LOVKRAV den sidder der kun for at beskytte skiverne mod små sten. Jeh har synet to biler nu uden ankerplader. Mb 124 fra 86 og min opel corsa b fra 97 begge gik igennem uden påtale ....

• #55   2. maj 2013 leon j:

Er bilen født med ankerplader så SKAL de være der til syn.. Mangler de, og det bliver opdaget, giver det omsyn mener jeg det er.

• #56   3. maj 2013 nej passer ikke for det er kun støvkapsler

• #57   3. maj 2013 ja det kan godt være det er en støv kappe, men de skal være der, hvis bilen er født med det,

det kan godt være der stadig er nogen synsmænd, der ikke sige noget til, at de mangler,
    men mange skriver det som en fejl i dag.

• #58   3. maj 2013 leon j:

De eneste der ikke skriver det som fejl er synsmænd som ikke aner noget om bilen. Er en bil født med ankerplade, skal den være der - Det vil jeg vædde min husleje på.

• #59   3. maj 2013 leon j > var til syn med Vectra'en i december, og der ville de have at støvskjoldene var til stede.

Tidligere ejer havde bare brækket dem af til forrige syn hvor det åbenbart var OK. Men det er det åbenbart ikke mere.

• #60   3. maj 2013 Onkel Per:

Det har ikke været okay, nogle synsfolk overser det bare eller tænker "De skal nok ikke være der".

Kommentér på:
Ankerplade og syn

Annonce