{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

''Jeg syntes ikke det er fair'' {{forumTopicSubject}}

''jeg kan godt forstå der er mange der er utilfredse med regeringen. men jeg syntes ikke det er fair, jeg syntes ikke det er iorden. At modtage dem med buh' råb, og fratage dem deres mulighed for at tale''

Kære Johanne, du er ikke selv den værste politiker. Og du er til at forstå. Er ikke altid enig med dig. men du snakker ikke udenom, men kære Johanne. DET er noget pis at sige.

Den danske befolknings stemme er gået for døve øre, fra regeringens side, en gang om året kommer politikerne indenfor 100m af hvad de betragter som ''pøbelen'', aldrig har en regering været så fjern fra virkeligheden som den nuværende.

Så jo, vi kan godt tillade os, at vise vores utilfredshed med en regering der har vendt 180 grader, og pisset deres vælgere langt op og ned af ryggen.

vi kan godt tillade os, at vise vores utilfredshed med en regering der gang på gang har brudt alle løfter fra ende til anden.

og sidst og størst. kan vi godt tillade os at vise vores utilfredshed over en regering, som har brudt den danske grundlov, uden at modtage straf. men med EU-lommepenge.

Så tag jer sammen, jer der mener folket har regeret forkert 1 maj. Den eneste gang om året den danske befolking rent faktisk kan få Fru Thorning's opmærksomhed. Så skal vi også høres.

Og der skal forstå's vi er utilfredse!.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ''Jeg syntes ikke det er fair''
  • #1   1. maj 2013 Enig Michael

• #2   1. maj 2013 Man kunne jo passende spørge Johanne: Men det er fair nok at ægge og hælde maling på sine politiske modstandere eller? Var det ikke deres parti der hjalp til med dengang det gik ud over Fogh?

Tror sgu endda det var hende Pernille-tingen, som er skiftet fra Enhedslisten til socialdemo..hæhæ

• #3   1. maj 2013 syntes sku det var godt lavet... hun har haft massere af tid til at snakke..

• #4   1. maj 2013 -Brian O
    Godt spørgsmål

• #5   1. maj 2013 Jeg er virkelig glad for at se ellers stille danmark endelig tage opgør.

Jeg er stolt af dig danmark!

• #7   1. maj 2013 http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/03/18/0318202850.htm

men hun er da blevet lidt klogere...hehe

• #8   1. maj 2013 -Thomas.

godt sagt

• #9   1. maj 2013 Det var fantastisk at se nyhederne idag og alt det "BREAKING NEWS" omkring buh råb i København og Århus!

Håber fandme det ringer for deres ører hele natten, så de kan ligge og komme på nye tanker.

En ting er sikkert, Lars Lykke har skreget af grin

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #10   1. maj 2013 Jeg er ikke helt enig, man kan sagtens lufte sin utilfredshed uden at overdøve dem på den måde og med at kaste med røgbomber som de gjorde mod Frank Jensen.

• #11   1. maj 2013 Af en eller anden mærkelig grund kom jeg lige til at tænke på hvem der egentlig er mest til grin.. Er det regeringen eller dem som har stemt på dem?? Det må helt klart være dem der stemte rødt..

• #12   1. maj 2013 Truckerbenny det er svært de er jo ikke til at komme i nærheden af, enter hammer de sig på kristiansborg eller i deres luksus limousiner.
    Almindelige mennesker villet aldrig få personlig taletid med dem, selv om de rent faktisk arbejder for os alle sammen.

• #13   1. maj 2013 Henrik s

Nu har dem der har stemt på de røde (bestemt ikke mig) ikke gjort det med tanken om dette scenarie....

Vælgerne har jo gjort det i den tro at de kunne skabe noget nyt og noget af det de fleste danskere hungre efter, nemlig bedre tider rent finansielt.

De røde kom med den ene gode forklaring efter den anden om hvordan de kunne rette det "blå" Danmark op igen, selvom de kun har forværret tilstanden herhjemme.

• TruckerBenny A

#14   1. maj 2013 Ja men som Johanne selv er inde på så er det fair nok at buhe af dem og vende ryggen til dem samt med kæmpebanner at vise sin utilfreds.

Henrik S. Tror mig vi er mange som har fortrudt vores stemme, men tilgengæld må dem der stemte på venstre være godt tilfreds, de får da trods alt en del af de ting de stemte på gennemført af hende. Jeg stemmer rødt igen næste gang men krydset bliver godt nok sat noget længer nede end sidste gang

• #15   1. maj 2013 Ville ønske vi snart fik nogle politikere som rent faktisk vil gøre noget for danskere. Istedet for at plukke os for penge og gøre det sværere de arbejdsløse og ældre og andre svage danskere.
    Og stopper noget af den indvandring som ikke bidrager med en skid og mindst halvere udlandshjælpen.

• #16   1. maj 2013 Man kunne jo næsten sige sig selv inden valget at de røde ville komme til at bryde mange af deres løfter.. De kunne jo dårligt nok få tingene til at hænge sammen i deres fantasi verden.. og de kunne jo så selvfølgelig heller ikke udføre det i den virkelige verden det har de været rigtig gode til at bevise..

• TruckerBenny A

#17   1. maj 2013 Altså man må sige at Johanne prøver da på det Henrik, om hun har det i munden skal jeg ikke kunne sige men hun truer da

• #18   1. maj 2013 Henrik R

Enig i det med ulandsbistand!
    Hvilken ussel regering kan tillade ulandsbistand til Somalia, imens de har holdt 2 danske statsborgere som gidsler i 838 dage!? De skulle skamme sig til den dag de går bort.

Hvis nu Johanne eller Helle var blevet taget som gidsler på en tur til Somalia, hvad var der så ikke blevet sat ind af special styrker og sanktioner? Vi kender ALLE svaret. De havde ikke opholdt sig mere end 2 uger dernede med pik, tæsk og kartofler før de var blevet hentet hjem igen!

• #19   1. maj 2013 Jeg kan ikke se problemet.. Hun får vel som fortjent smiley den gamle heks..

• #20   1. maj 2013 Johanne skulle bare holde munden lukket.. sådan er hun bedst.. ahh okay hvis hun åbner den lidt og virkelig lover ikke at bide så kunne jeg måske komme i tanke om en enkelt ting hun måske kan bruges til..

• #21   1. maj 2013 henrik - så man er måske lidt milf ?

• #22   1. maj 2013 Politik er bare en Farce..

Jeg går ned og henter min stemmeseddel og smider den i boksen.. fordi jeg ikke ønsker nogle af de fjolser man kan vælge imellem..

Det er ikke demokrati med økonomisk diktatur, de rige bestemmer og de fattige må arbejde.. Færdig slut..

Jeg stemmer blankt, og gør det med stolthed.. Jeg kan derfor også godt tillade mig at brokke mig, i modsætning til dem som bare bliver hjemme og ikke gør noget som helst..

Kommentér på:
''Jeg syntes ikke det er fair''

Annonce