{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xenon lys
  • #1   12. nov 2013 Nej, der skal være automatisk justering af lygter

  • #2   12. nov 2013 Du skal have automatisk lygtespuling, automatisk lygtejustering, vil løbe i omkring 25.000,- for og få det godkendt.

  • #3   12. nov 2013 og så skal du have de linser i .. de dur ikke godt i alm paraboler

  • #4   12. nov 2013 Og lygterne skal være godkendt til xenon, så ingen åbne paraboler, det er nok det vigtigste.

  • #6   12. nov 2013 lige det jeg mente

  • #7   12. nov 2013 Rasmus O: Xenon behøver altså ikke at være i DE linser..

    Det vigtige er at lygten er godkendt til Xenon, og det er en t-hansen lygte med DE-linse ikke automatisk..

    Der findes biler der kører med Xenon i alm, parabol, men lygten er konstrueret til xenon fra fabrikken.. Volvo S60-V70-XC90, Jaguar S-type.. Mercedes W210/W203 er bare nogle enkelte af dem der kører med åben parabol, som er konstrueret til xenon fra fabrikken.


  • #8   12. nov 2013 Rasmus J, vil du ikke være venlig at forklare hvordan du du er kommet frem at det "vil løbe op i 25.000.- for at få det godkendt."?

  • #9   12. nov 2013 det et typisk svar at det kommer til at koste 25000.. har sgu hørt det tit..

    jo den skal jo også være godkendt til lyset jo smiley men ved en efter montering hjælper det en del på dem der kører imod personen


  • #10   12. nov 2013 Så du slynger bare noget ud, uden at vide noget om det smiley

    Ja, selvfølgelig skal
    - Lygter være E eller e mærket.
    - Lygter være godkendt til xenon.
    - udstyret med automatisk lygtespul.
    - udstyret med automatisk niveaujustering.

    Men så skal der heller ikke mere til.


  • #11   12. nov 2013 OnkelPer: Nej men typisk er det også KUN originale xenonlygter der er godkendte, og de kan være dyre..

    Desuden kan can-bus elektronikken være dyr også.. så det løber sku tit op..

    Men jeg ved faktisk at Hella og ProjektZwo har lavet eftermonteringssæt.. og begge dele var med en ultralyds sensor til at justere højden med, det var et kabelsæt fra hella


  • #12   12. nov 2013 Og faktisk, så er der nogle af Honda Accord'erne der har orginale Hella-lygter der er E-mærket og godkendt til både Halogen og Xenon i nærlyset.
    Så mangler der ´bare' automatisk spul og regulering.


    Faktisk har jeg et sæt uoriginale lygter til min Omega som har samme/tilsvarende godkendelser.


Kommentér på:
xenon lys

Annonce