{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Maling på Plast m/silicone? {{forumTopicSubject}}

Hey,
----- Jeg har en nogle dele på min bil, som jeg gerne vil spray male, men jeg er ikke helt klar over om det holder, hvis jeg gør det.
Sagen er den, at det jeg vil male, er plastik, som sidder i toppen af mine kofanger og på dørstolperne.
Det plastik indeholder jo silikone, som man jo vist ikke bare kan male på?

---- Der er en der har forsøgt at male dem tidligere, men det krakkelere og så tåbeligt ud, så nu er jeg nød til at slibe det hele væk med sandpapir, og så ser det jo endnu mere tåbeligt ud?, Derfor tænkte jeg at jeg ville male det,
--- Kan man det??????? Hvad gør jeg??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling på Plast m/silicone?
  • #1   4. apr 2014 Hvis det er hjælp for nogen, hvilken bil jeg snakker om, Så er det en peugeot 405,

  • #2   4. apr 2014 Slib på det inden du maler det så plejer det at virke

  • #3   4. apr 2014 Og giv det noget plastic primer inden du maler.

  • #4   4. apr 2014 Jamen når nu den del af kofangeren bliver meget varm, når den står i solen i 40graders varme nede i det sydlige Ungarn, så vil den jo udskille noget af det silikone, og så vil malingen jo slippe igen.. eller hvad?

  • #6   4. apr 2014 du skal køre ned til din autolaker og købe noget specielt fortynder til og tøre de plastik dele af du vil male. det kunststof fynder, derefter tørrer du emnet af med silicone fjerner..derefter bruger du en scothbrite en lille klud som bare ridser en lille smule og tørre igen efter med silicone fjerner..før du maler tørrer du igen efter med silicone fjerner og en fedtklud så sprøjter du plastic grunder på de dele du skal male og derefter male du oven på..har du gjort det ordentligt skal det nok holde..er selv autolaker held og lykke

  • #7   4. apr 2014 Det skal have en masse varme og vasket af i noget specielt fortynde, ellers kommer det aldrig til og holde.

Kommentér på:
Maling på Plast m/silicone?

Annonce