{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer ud af en bil
  • #1   8. apr 2014 Når det teknisk set er en "bil" du bugserer, må du max køre 30 km/t.

Men - lav den da på en trailer... Logisk set, ville jeg ikke mene, der er noget til vejen for projektet....

Du starter med at pille alt af traileren, pånær aksler og bundramme. Så sætter du nye sider på (bilsider). Sørger for at hjulene kan monteres på den originale aksel.. At traileren er permanent overdækket i form af tag, er der vel ingen der får ondt i røven af...

De eneste problemer, jeg lige kan se du vil løbe ind i er:

* hvis den bliver for tung ud fra den oprindelige traileres MAX lasteevne
    * at du sætter sæder i den, så den opfordrer til personbefordring.

• #2   8. apr 2014 Hey det er ingen problem. Du må bare ikke ændre på trailerens originale bundramme og så skal du selvfølgelig holde dig indenfor den tilladte vægt af den pågældende trailer.
    Har selv bygget den sorte og er ejer af den røde. Send PM hvis der er yderligere spørgsmål... Mvh Uffe

profilbillede
  • #3   8. apr 2014 Bobbel:

profilbillede
  • #4   8. apr 2014 Jeg undersøgte det også en gang - og nu må du endelig korrigere mig Uffe, deg er noget med at det skal godkendes ved en bestemt motorsagkyndig på Sjælland og man må kun bruge nogle bestemte trækstænger. (Som ham med gummistemplet tilfældigvis sælger......)

• #5   8. apr 2014 Hehe - gad vide, om man skulle lave en til zafira'en, hehe

• #6   8. apr 2014 Uffe>> så man må fx ikke afkorte trailerens bundramme, så det passer med en hjulkasse??

• #7   8. apr 2014 Egern: Nej det må du, med mindre du gerne vil gå den lange og besværlige vej som Thomaz har beskrevet ovenfor...

Så man skal gøre lidt ud af at måle hvor lang en donorbund man skal bruge. Til min den sorte kunne jeg godt have brugt en lidt kortere...

• #8   8. apr 2014 Ja den skal vel også synes som en anden trailer.

• #9   8. apr 2014 Trailer hedder det samme som før på reg.attest, men med ændret egenvægt og lastevne...
    Og du skal selvfølgelig i synshallen og få den synet i forhold til alm traileregler..

• #10   25. nov 2017 Bådtrailer venner det noget der virker

Kommentér på:
Trailer ud af en bil

Annonce