{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.507 visninger | Oprettet:

Køb af brugt trailer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg søger lidt råd og vejledning, jeg er på udkig efter en trailer. Jeg har fundet en til 2500kr som egentlig ser fornuftig ud, jeg har endnu ikke været ude og se den, men den står uden plade, og skal jo selvfølgelig synes ved ejerskifte, det er en brenderup 850 GB. 1000kg trailer. Den er sidst afmeldt i 2005.. Hvad vil sådan en rende op i hvis når den skal synes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt trailer
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   26. sep 2017 det kommer jo an på hvad der skal laves til syn
    hvis den skal have nye tromler bakker lejer kabler og dæk kan det nok ikke svare sig at købe den
    du kunne køre forbi et værksted og få dem til at lave et syns tjek på den


  • #2   26. sep 2017 Hvad vil løbe op i hvis alt det nu skal skiftes

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #3   26. sep 2017 det ved jeg ikke præcist men var forbi et værksted hvor de havde en ligende trailer stående hvor kunden valgte ikke at få den lavet da det ikke kunne svare sig

  • #4   26. sep 2017 Når vi får en 2-akslet håndværkertrailer ind der skal have hele turen, så render det oftest op i 8-10.000 kr.

  • #5   26. sep 2017 http://jydekrog.dk/ her kan du finde lidt priser, men prisen er afhængig af aksel typer. bremsebakker og tromler..
    så skal du måske ha skiftet bøsninger,gasdæmper hvor trækket skubbes sammen (ved ikke lige hvad det hedder) ,bremsekabler , så du kan ende med en dyr trailer... dæk er måske også dårlige.
    jeg købte en ny i stedet for at købe brugt, gav 16000 kr men så er alt nyt..


  • #6   26. sep 2017 Du tjekker bare lige påløbssyøddæmperen og ser om den kan bremse
    Så rykker du lige engang i alle 4 dæk og ser om der er slør og samtidig tjekker dækkene
    Så kigger du lys / vanger / bund igennem og hvis den er fjong er det bare at suse forbi synshallen og få den ejerskiftet og få knaldet en plade på færdig arbejde
    Så ellers fin ud smiley


  • #7   26. sep 2017 Den ser sådan ud under bunden

    profilbillede
  • #8   27. sep 2017 Den er flot
    Er den nyistandsat ?
    Jeg havde købt den


  • #9   27. jan 2022 Jeg har en 1500 kg. Brenderup autotrailer, der er synet for under et år siden, den skal derfor ikke synes ved ejerskifte endnu, hvor den fik nye bremser og bremsetromler. Der er el spil med trådløst fjernbetjening og el stempel til ladet. Skærmene er sænket så det er nemmer at komme ud af en bil på ladet. Den er blevet synet med de sænket skærme. traileren er godt nok 10 år gammel, men den kører som en drøm.
    Priside? på hurtighandel?


Kommentér på:
Køb af brugt trailer

Annonce