{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.673 visninger | Oprettet:

Marc H
Marc H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Plasti-Dip på fælg? {{forumTopicSubject}}

Hej BG!

Har lige købt nye fælge som jeg gerne ville have malet sorte.. De har lidt skrammer fra at have ramt kantstenen og derfor mistet farven.

Mit spørgsmål er så: Kan man bruge Plasti-Dip på fælge?? eller holder det bare slet ikke, for det ville jo være billigt.
Og ville det overhovedet blive pænt, hvis fælgene har nogle små-skader i kanterne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plasti-Dip på fælg?
  • #1   26. dec 2015 hvis de skal dippes skal de have 6 lag ihvertfald for at du kan pille det af igen, ellers kan du lisså godt male dem almindeligt..
    naturligvis blir det ikk pænt med skrammerne, men enten kan du slipe, ellers kan du spartle..

• #2   26. dec 2015 Hej skrammerne bliver mindre synlige ved dip, end ved traditionel autolak
    Ridser og mindre skrammer kan dækkes med plastidip

Sig til hvis du skal have hjælp til at dippe
    Facebook.com/getdipped.dk

• #3   26. dec 2015 Min kammerat havde dippet sine fælge, og de var meget svære at gøre rene!

• Marc H
    Marc H Tilmeldt:
    aug 2015

#4   26. dec 2015 Altså svære at gøre rene inden de bliver dippet, eller når det sidder på dem??

• #5   26. dec 2015 Min kammerat havde dippet sine i bronze farve, og bremsestøv var næsten umulig af få af dippen .. , da de ligesom trængte ind i dippen.

• #6   26. dec 2015 Har ikke oplevet det var svært at få rene.. Men nok en go ide af give dem en gang gloss eller klar dip

Jeg bruger altid dip fælgrens inden vask af dippede fælge, og dip coat efter vask- har ikke haft problemer med at få det rent

• Marc H
    Marc H Tilmeldt:
    aug 2015

#7   26. dec 2015 Ja okay, tænkte at slibe dem ned så de bliver lidt pænere og så derefter dippe dem, da de har en del skrammer i kanterne.. tror også man vil kunne se det tydeligt hvis ikke de bliver lavet først.

Det kan jo altid trækkes af igen hvis det bliver for grimt smiley

profilbillede
  • #8   27. dec 2015 Det kan kun trækkes af hvis der kommer mange lag på..

Hvis du bare sprøjter et lag på, så kan du ikk trække det af..

Kommentér på:
Plasti-Dip på fælg?

Annonce