{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

Golf 2 15" profil {{forumTopicSubject}}

Hvad kører i med af profil på 15"?
Min g2 er sænket og kører med 8" brede fælge og 195/35R15 og der skraber de ikke på skærmkanterne, når jeg drejer.

Nogle med 45 profil og en sænkning, der har problemer?

Ved ikke hvor meget den er sænket, men fra listerne og ned til jord er der ca 7 cm smiley
Det er for at få speedometer til at passe bedre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 15" profil
  • #1   18. maj 2017 For at få speedo til at passe bedre, så skal du op i en 195/50-15 som der passer til bilen.
    Dem du kører med er næsten 11% mindre end med 50-profil, så der er ikke noget at sige til at det ikke passer

• #2   18. maj 2017 Men kan de være der når man drejer?

• #3   18. maj 2017 Pas - det aner jeg ikke.

Det er jo ikke min, men DIN bil der er sænket, så du må gå ud og se hvad du har af plads inde i skærmkassen.
    Det er jo vidt forskelligt hvad folk har sænket deres biler med af mm, så der er ikke rigtig nogen der kan se hvordan det ser ud på din bil som den står nu.

Og så skal du jo tænke over at de 35 eller 50 i profil jo ikke har noget med dækkets bredde at gøre, men højden på dækket. Hvis du så absolut VIL beholde dit low-car-look, så må du jo leve med at dit speedometer viser forkert.

• #4   18. maj 2017 Det var derfor jeg skrev det med at fra listerne havde jeg ca. 7 cm ned til jorden. Det må være det samme ved andre.

Og når jeg drejer skarpt er det jo mønstret der vender ud mod skærmene, så med mere profil kommer de jo tættere på.

Kommentér på:
Golf 2 15" profil

Annonce