{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål angående lys til golf 5
  • #2   26. jul 2021 JA det må du godt.

    Men hvorfor?

    Tror du gult lys er "sejere" end alm hvidt lys?


  • #3   26. jul 2021 Der er vel kun det problem at nærlys og tågelys skal have samme farve ?

    Tågelygter ?
    Jeg har for første gang i mit liv en bil med tågelygter (foran) .

    I de 3 år jeg har ejet min bil har jeg maks haft dem tændt tre gange .

    Men er man rigtig sej og har en Brian bil har man tågelygterne tændt hele tiden , hvilket andre synes er latterligt.


  • #4   26. jul 2021 Trolle- det er jo 100% lovligt at bruge tågelygter som kørelys. Men om alle synes det er latterligt , kan jeg ikk svare på, men det har du jo gjort

  • #6   26. jul 2021 De pærer er ikke gule, men varm hvid. Så det tænker jeg du bliver rigtigt træt af meget hurtigt.

    profilbillede
  • #7   26. jul 2021 Hold da ferie, nogle kommentar der kan komme angående et spørgsmål omkring pærer! Men fair nok! Har du så muligvis et link til nogle Jacob der er gule! Da jeg faktisk er ude fra lang tyndskids Mark og der er tit tåget og havde bare hørt gule lygter/pærer skulle give en bedre sigtbarhed

  • #9   26. jul 2021 Jamen hold da op! Først tænkte jeg da ham Martin kom med den kommentar der at han ikke var elsket der hjemme eller hvad der gik galt! Men lad det nu ligge! Tager det ikke så tungt ??

    Skulle de her så måske være bedre ??

    https://www.astina.dk/halogen/gule-retro-paerer-h11-55w-3000k-p-119576.html


  • #10   26. jul 2021 Jeg har også kørt med gule pærer i tågelyset og må indrømme det kunne være svært at finde nogle pærer med ordenligt gult lys.
    Det lykkedes mig dog dengang, men den type pære sælges ikke længere.
    Jeg mener jeg købte ekstra pærer så jeg kan da lige tjekke når jeg kommer hjem om jeg stadig har nogle til at ligge.
    Ellers var min erfaring at man også får et rigtig godt resultat med gul lygtefolie, selv med standard pærer.
    Det er så ikke lovligt da man jo ændrer lygten, men jeg har færre skrubler med det end ved at efter montere ulovlige LED eller HID pærer.


  • #11   26. jul 2021 Må du da meget gerne se Morten og så stik mig en pb her inde så kan vi finde ud af noget med pris osv osv! Men ja havde tænkt gul folie men altså hvis jeg kunne få nogle gule pærer der var okay så havde det bare været bedre smiley

  • #12   26. jul 2021 Jeg kører ikke selv med gule pærer, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Men generelt så er det ikke pærens farve du skal ændre, det er folie eller glasset. Så en hurtig gang gult folie på lygterne kan ikke koste mange penge, men det er jo desværre ikke lovligt.

  • #13   26. jul 2021 Har lige tjekket, har desværre ikke flere H11 tilbage smiley

  • #14   26. jul 2021 Ja det kan jo godt ske man bare skulle kaste sig ud i det folie der!
    Men Morten tusind tak fordi du overhovedet gad og interesser og kigge efter det! God aften til dig smiley


Kommentér på:
Spørgsmål angående lys til golf 5

Annonce