{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste pærer nærlys
  • #1   8. okt 2021 Har selv lige købt nightbreaker laser +200% og i den forbindelse kikkede jeg lidt rund på nettet og syntes ikke jeg kunne finde noget der var testet bedre ud over unlimited så tvivler på du får noget der er ret meget bedre.
    Er dine lygter 100% ok ?


  • #2   8. okt 2021 Jeg synes ikke jeg har været imponeret over dem. Har prøvet dem der hedder 110+ mener jeg. Men jeg synes altså ikke de lyser så meget bedre.

    Ja mine lygter er helt i orden. Ingen dug mat glas.


  • #3   8. okt 2021 Hvis du har et lidt mere laissez faire forhold til, hvorvidt de skal være lovlige, så er der god knald på de fleste anerkendte mærker inden for LED. Vi har fået LED i en af vores biler, og den mangler i hvert fald ikke lys nu!

  • #4   8. okt 2021 Prøv at måle spænding på pærerne med belastning på, altså når de er tændt med motoren kørende. Der er garanteret spændingsfald i dit ledningsnet, grundet for meget modstand. Hvis målingen er lige omkring- eller under 12V så får pærerne for lidt spænding. De er kun en meget lille del af systemet, hvis ikke de får de 13,5V-ish de er lavet til at håndtere, så får du ikke fuldt udbytte uanset hvor dyre pærer du monterer.

    Jeg kører med Nightbreaker Laser Unlimited på 2,5 mm2 ledning og relæer ved batteriet. Dét virker. Med tanke på hvor mange spader man møder med enten fejljusterede lygter, 100W pærer eller dét der er værre monteret, så håber jeg som medtrafikant ikke på der vælges en ulovlig løsning.


  • #5   8. okt 2021 Philips extrem 150% giver godt lys

  • #6   8. okt 2021 Ultinon pro9000 er jeg godt tilfreds med

  • #7   9. okt 2021 10% spændingsfald er lig 30% lystab.

  • #8   10. okt 2021 Der er intet galt med mine lygter, blot fordi jeg synes nogle pærer ikke giver det jeg havde forventet. Når jeg ser YouTube videoer, så er det heller ikke nødvendigvis den kæmpe store forskel jeg oplever når der bliver sammenlignet. Det var blot for at høre jeres mening og inputs til anbefalinger.

  • #9   10. okt 2021 jeg kunne se tydeligt forskel på alm H1 halogen pære
    også H1 Philips extrem 150%

    meget mere lys og mere hvidt


  • #10   15. okt 2021 De pærer har en tråd der er tyndere og lyser således stærkere men det det koster på levetiden.

Kommentér på:
Bedste pærer nærlys

Annonce