{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.338 visninger | Oprettet:

Afgift vedr. ombygning af bil.... {{forumTopicSubject}}

Hej vil høre om der nogen der har noget kendskab til afgift når man bygger bilen om...

fik hørt mig lidt frem til at man KUN skulle betale hvis bilen bliver faceliftet til en model nyere..Kan det være rigtigt????

Men hva så hvis man bygger bilen om til en model som normalt ikke findes f.eks bmw 3 serie e36 cab hvor den bliver lavet om til 5 serie e60 som ikke findes i Cab...

Nogen der kan hjælpe mig med svar på det....?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift vedr. ombygning af bil....
  • #1   23. dec 2008 efter hvad jeg husker... skal du betaale afgift vis bilen skifter indencitet....

    og det gør den efter hvad du ville gøre ved den


  • #2   23. dec 2008 men ring til skat og høre dem.. de har vel åben i dag

  • #3   23. dec 2008 Skriv til told og skat, eller kør forbi Synshallen først og spørg. Men da bilen ikke findes da den ikke findes som cab i denne modell, skal du nok betale en afgift af ombygning (identitets skift)

  • #4   23. dec 2008 ja det er rigtigt at så længe du ikke svejser noget ind i bilen skal der ikke betales afgift som hovedregl. det vil sige at du godt kan montere skørter mv.

  • #5   23. dec 2008 Tak for jeres svar gutter... Men tænkte på hvis jeg spørger skat vil de selvfølgelig gerne have en bid af kagen kunne jeg forstille mig...

    den ombygning jeg er er igang med som er vist på min fotoalbum svejset på osv.

    men sprøgsmålet er så hvor meget jeg så skulle betale i identitets afgift eller kigger de på hvad sådan en bmw e60 koster...?

    Men hva så når man bliver stoppet af panserne og de synes den ser lidt anderledes og nyere ud. Sender de mig bare til et nyt syn. For hvis det bare er syn er det ingen problem.


  • #6   23. dec 2008 mener at hvis man kun ændre en ende sker der ikke noget
    var det samme med mercedes 124 der måtte man godt sætte nye forlygter på og til nyere model men ændre man noget bag i samtigdig kommer skat og vil ha penge


Kommentér på:
Afgift vedr. ombygning af bil....

Annonce