{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  autolakering af golf 3
  • #1   14. feb 2010 Hvis du er heldig kan det gøres for omkring 20-30 tusind, hvis det altså er med papier. smiley

• #2   14. feb 2010 kan bare ikk se hvorfo det skal være så dyrt

• #3   14. feb 2010 min har kostet 17 k og 11 k anden gang.. men så er der jo ekstra udgifter til nye ruder, måske nye lister osv, hvis man altså gør det ordenligt..

• #4   14. feb 2010 8500 i nordjylland

• #5   14. feb 2010 jeg er blevet tilbut at få min malet for 7500 kg en micra smiley så det kan godt gøres for under de 10 kg hvis det er samme farve smiley

• #6   14. feb 2010 12 kg nordjylland

• #7   14. feb 2010 og så sliber de og skiller den ad og maler de sort ? hvor henne i nordjyllang

• #8   15. feb 2010 Det er svært at finde malere der GIDER at male stylet biler i dag
    men kan godt forstå dem

ta en golf 4 og smid den i autotaks og den ligger på ca 22000 kr + moms for en hellakering til forsikring og de skader malere får ind er det tit helt nye dele der skal males og kunderne er ikke særlige kritiske

Men så kommer man med en stylet bil der har fået ændret alle pladedele + kofangere og er spartlet over alt !!!!!!

denne bil vil kunde gerne ha en GOD pris for at få malet !!!!!
    men hvis man så siger det koster ca 25 til 30000 + moms for en hellakering + extra klarlak og en mellem slibning

Falder folk ned af stollen og siger at det da ikke kan koste så meget at få malet sin bil

og stod vi selv og malede bilerne ved jeg godt hvilken bil jeg ville male
    en skadet eller en stylet bil

men folk glemmer at malere tar ca 4 til 500 kr i timen + moms og at de her stylet biler tar 50 timer eller mere at lave
    og at der nok går 4 til 6000 kr i martialer til en lakering
    så bliver det nok svært at male en bil til 10 til 15000 kr hvis man skal leve af det

håber du finder en god maler
    Der findes mange af dem men folk vil sjællent betale hvad der skal til for at få lavet kvalitet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og de gode malere har ikke tid til at male så krævende biler som stylet biler tit er

• #9   15. feb 2010 - Bjarne -
    Sådan der bjarne, endelig en der gad at forklar hvordan landet ligger smiley

Kommentér på:
autolakering af golf 3

Annonce