{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon Zafira a
  • #2   15. dec 2010 det i tågelyset blir jo ikke brugt om natten.. så vil da ikke mene det er værdiløs??

• #3   15. dec 2010 vil du købe et komplett kit? h7

• #4   15. dec 2010 Xenon i originallygter er bare skidt.
    For det første er det slet ikke styr på hvor lyset ender henne, så du får ikke en skid mere lysudbytte på vejen ud af det.
    Derudover så blænder du alt og alle med det, plus du indkasserer bøde og en synsindkaldelse.
    Vil du gør det, så ska du ha godkendte lygter med DE-linse, automatisk højdejustering monteret, samt lygtevaskere (Hvis der ikke er det i forvejen)

• #6   15. dec 2010 lars m
    har lige afmonteret det på min , men med de lygter jeg har er det så stadig ulovligt? skal ikke risikere en synsindkaldelse med den mtor der ligger i :S

• #8   15. dec 2010 Bjørn S - Lygterne skal være godkendt til xenon, (ved jeg ikke lige om dine er, men de er da med linse i)
    Men for at det kan blive lovligt, så skal der nemlig være lygter som er godkendt til xenon, din bil skal være typegodkendt til det, der skal være lygtevaskere monteret, samt automatisk højdejustering, og ja alle punkter skal være overholdt ellers er det ikke lovligt.

• #9   15. dec 2010 lars m -> bilen behøver ikke være typegodkendt med det. de andre dele jo.

Kommentér på:
Xenon Zafira a

Annonce