{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.754 visninger | Oprettet:

SVINDLER. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som har nogle gode ideer til at få stoppet en SVINDLER her på Bilgalleri.dk. Vedkommende har bare lukket sin konto og startet i en ny, med et andet navn.
Bilgalleri.dk vil ikke gøre noget, selvom at de ved hvem det er. Bare man betaler kan man oprette alle de nye bruger profiler man har lyst til. Så jo flere der henvender sig om samme STORE SVINDLER, kan man kun HÅBE at Bilgalleri.dk vil være lydhør

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SVINDLER.
  • #1   7. mar 2011 Bilgalleri.dk gør aldrig en skid ved de ting.

Syntes de burde tage sig sammen, og få smidt svindlerne ud herfra !

• #2   7. mar 2011 hvad vil du have bilgalleri skal gøre.?

• #3   7. mar 2011 KingZ, vi er HELT enige.

• egon v
    egon v Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 63
    #4   7. mar 2011 Blokere deres ip

• #5   7. mar 2011 Udlevere hans navn så man kan Politi anmelde ham. Og forbyde ham at bruge siden.

• #6   7. mar 2011 De fleste har alligevel dynamisk IP - ellers tager det få minutter at finde en proxy man kan benytte.

• #7   7. mar 2011 er vel derfor det også kaldes "Børnegalleri".

Folk er pisse ligeglade, så længe det ikke er dem selv det går ud over

• #8   7. mar 2011 HRH 1har du prøvet igennem en advokat..

For du får ikke oplysninger selv, Der skal være oprettet en sag før der evt kan oplyses noget som helst.

Men bilgalleri ligger ikke inde med nogen form for garanti for at brugerne er den de udgiver sig for herinde,

• #9   7. mar 2011 der er DIN side af sagen, der er HANS side af sagen også til sidst er der SANDHEDEN.. Hvordan skulle INVIO kunne finde ud af hvem der har ret. DERFOR har de jo også under brugerbetingelser frasagt sig det ansvar at dømme folk i sådanne sager

• #10   7. mar 2011 Kom med et link til fætteren, og fortæl os om sagen

• #11   7. mar 2011 hvem er det? send i pb

• #12   7. mar 2011 Folk burde efterhånden vide at man har stor chance for at blive snydt i markede på denne side.

• #13   7. mar 2011 du kan oprette en profil i anders and's navn og derefter gøre som det passer dig herinde, hvordan vil du finde frem til hvem "anders and" er..?

• #14   7. mar 2011 Kagekongen. : Bare spørg onkel Joakim.

Anders And: Bor på Paradisæblevej !

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
  • #16   7. mar 2011 Det er jo svært at vide om det er samme mand der har snydt mig jo

• #17   7. mar 2011 der er mange svindler her inde det har jeg fånet ud af er liget blevet taget i røven af en har inde fra der røg di 400.kr men sådan er det jo smiley

• #18   7. mar 2011 når man kommer fra lolland gidder ikke tag til sønderjylland får 400.kr

• #19   7. mar 2011 Ice TruckerBenny A, TROR du ikke, at OS som han har SNYDT er fuldstændig ligeglad med det.
    Kan se at du er online nu, så hvorfor har du ikke svaret på min mail.

• #20   7. mar 2011 Det er fordi At den eneste knap trucker fætteren kender er fryseknappen:)

• #21   7. mar 2011 Lars & Heidi : well said.

• #22   7. mar 2011 Lad nu være med at sidde og køre på hjælpeadmins, de kan hverken gøre til eller fra....

• #23   7. mar 2011 KingZ, ja. Man ved jo aldrig, for han har også en konto på det nye Lastbil.dk

• #24   7. mar 2011 Sådan er det med truckere, tag det roligt... :o)

• #25   7. mar 2011 Renè H J,""" Køre på hjælpe admin, de kan ikke gøre fra eller til. """ Det gør vi heller ikke, MEN.
    Det passer bare IKKE, han har da slettet mit FORUM, hvor jeg skrev at SVINDLEREN, han var startet op i et nyt navn med ny konto. Så kan det blive svært at stoppe sådan en SVINDLER, når hjælpe admins. sletter meget relevant info om en SVINDLER.
    Så hjælpe admins. KAN GØRE NOGET, at det ikke er så smart det ham her har gjordt, er ærgeligt, for han hjælper SVINDLEREN.

• #26   7. mar 2011 Allan N, undskyld det sene svar.
    Men hvis man er en ÆRLIG sælger behøver man jo ikke gøre alle de krumspring som han laver.Hvorfor sætter han en på filterlisten?? Hvorfor lave nye navne og anden konto??, FORDI AT FOLK skriver til ham om hvor varene bliver af, de er jo betalt.
    Man kan jo som sælger, deltage i debatten, der kunne jo være en årsag,
    Men NEJ, ingen deltagelse udover at man er på filterlisten, så begynder det altså at blive svært at kontakte sælger.
    Moralen er, at du kommer længst med at være ÆRLIG.

• #27   7. mar 2011 har han snyd dig for 200 kr siden du er i det røde felt

• #28   7. mar 2011 Grunden til dine tidligere indlæg er slettet, er fordi man ikke må hænge andre brugere ud i forumet.

1.4 Grimt sprog, udhængning m.v.
    Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive sat i karantæne og i sidste ende vil din brugerkonto blive lukket. I særlige grove tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til straks at sætte din brugerkonto i karantæne eller lukke den.

Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.

Hvis et indlæg ikke bliver slettet, kontakt da en hjælpe-administrator via linket "Hjælpe-admins" øverst på siden.

Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre.

• #29   8. mar 2011 NYHEDER-NYHEDER -NYHEDER-NYHEDER.
    Dags dato har jeg modtaget min vare med Post Danmark.
    Den var desværre itu, men den tar jeg med Post Danmark.
    Som i kan se KAN det betale sig, at blive ved med at BROKKE SIG.
    UANSET HVAD MAN KØBER, efter min erfaring, Skal man bede om TLF. NR. samt en rigtig EMAIL adress. Så skal man tage ALLE de oplysninger man overhovedt kan på vedkommende. Man skal ringe og maile til personen, INDEN MAN OVERFØRER PENGE TIL EN BANK KONTO. For hvis han/sælger reagere på tlf. nr. og rigtig mail addres. er man et stort skridt nærmere på en GOD handel.
    Det der er sket i denne sag ER, at sælger har OVERTRÅDT ENHVER SERIØS SÆLGER`S KODEX. Man skal IKKE snyde folk, eller forsøge på det???????.
    Der er JO ANDRE end mig der har noget SOM SÆLGER HAR GLEMT, Jeg kan da kun HÅBE AT, sælger vil SØRGE FOR at han bringer sine forehold IORDEN.
    Det NYTTER IKKE NOGET AT, sælger ikke svarre på købers henvendelser, der er en god grund til at de skriver til SÆLGER om hvor deres vare bliver AF.
    Så hvis man IKKE skal komme PÅ MIN dårlige liste OVER DÅRLIGE SÆLGERE, SKAL MAN VÆRE ÆRLIG.
    Som i måske har erfaret, BLIVER JEG VED.
    ET GODT TIL ALLE SÆLGERE, VÆR ÆRLIG. Det betaler sig. DET er jeg også SELV.
    Så slut herfra.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #30   8. mar 2011 Kan det ikk bare ha været forsinket med Post Danmark

• #31   8. mar 2011 Kunne man ikke få det CPR Sjov herinde. Ellers må folk herinde se hvor længe folk har været herinde.

• #32   8. mar 2011 Nej, pakken er afsendt d. 6 Marts. 2011.
    Husk på, at han har skrevet til mig at varen var afsendt. d.15 Feb.2011.
    Det passede ikke, for nu skrev han at varen var afsendt d. 18 Feb. 2011.
    Men jeg har modtaget varen IDAG.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#33   8. mar 2011 Søren S Det krøver jo lidt fra Iviio's side så nej ! hehe

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#34   8. mar 2011 Ok det kunne jo bare godt være ! Det hænder jo at pakker bliver meget forsinkede ved Post Danmark !

• #35   8. mar 2011 Søren S, Jeg wer helt enig med dig.
    Men Bilgalleri.dk , er bare fuldstændig ligeglad. BARE FOLK BETALER.

• #36   8. mar 2011 Casper K: Ja det hjælper nok ikke. De har fået lavet en side. Som fungere og de tjener MASSER af penge på det. Så hvorfor ofre noget. Alle deres reklamer de har. VIP osv. Alle de HA´er herinde der "Arbejder" gratis.

• #37   8. mar 2011 Casper K, IKKE engang Post Danmark bliver SÅ meget forsinket.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#38   8. mar 2011 Søren S Jep der er mange ting der kunne forbedres men så længe siden tjener penge behøver de jo desværre intet at gøre !

• #39   8. mar 2011 Casper K, NEJ og det er PISSE ireterende.
    Bilgalleri.dk, gør IKKE EN SKID andet end at krasse penge IND.
    HVIS de kom lidt mere ind i kampen, kunne der gøres meget ved siden, som KUN, kunne forbedre deres image.
    Det må da også være i DERES intreesse at der bliver taget hånd om sælger`s SVINDEL OG HUMBUK.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#40   8. mar 2011 HRH 1 Er ked af at skuffe dig men det er kun i Invio's interesse at tjene penge ved at oprette det ene galleri efter det andet ! Istedet for netop at forbedre nogen af de nuværende gallerier !

• #41   8. mar 2011 Casper K, enig.

• #42   8. mar 2011 NYHEDER-NYHEDER-NYHEDER NYHEDER.
    Det var ligegodt POKKERS.
    NU er jeg også kommet på hans filterliste på hans nye brugerkonto.
    Og der har jeg overhovedet ikke været/nævnt.
    Altså hvorfor gør man sådanne ting???????
    Hvis man var en ÆRLIG SÆLGER VILLE MAN IKKE GØRE SÅDANNE TING.
    Så JEG tror at han, STADIG ER EN SVINDLER.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#43   8. mar 2011 Kan være han sendte dig en defekt vare !

• #44   8. mar 2011 Ja, men det vil jeg ikke holde ham op på. Det tar jeg med Post Danmark.

• #45   12. mar 2011 Casper K,min vare, den var defekt og ville tage det med Post Danmark. MEN, pakken var sendt som brev og så er der ingen erstatning på pakken. det er en spøjs sag, Men han er STADIG en STOR SVINDLER i mine øjne.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#46   12. mar 2011 Lyder osse sådan når han opretter ny bruger og sådan !

• #47   12. jul 2011 hvad er jeres erfaring med ventetid på vare i har købt privat herinde???+

går og bliver lidt paranoid af at min ting ikke kommer.... og har skrevet til sælgerne, det godt 2 uger siden nu, og de har været online siden,,, bare ikke sendt eller svaret mig
    ?

• #48   13. jul 2011 Sune G, altså hvis det er den samme som jeg har købt ting af, har du et alvorligt problem. Varen dukker " måske " aldrig op. Der må MAX gå 1 uge,fra handlen er blevet gennemført. Alt andet er nøl.

• #49   13. jul 2011 hmmm det er snart 3 uger siden,,,,,

Kommentér på:
SVINDLER.

Annonce