{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.498 visninger | Oprettet:

hjælp til golf 4 gevindundervogn {{forumTopicSubject}}

Hey Bilgalleri

Nu får jeg en masse penge næste måned pga. skat, feriepenge osv, så nu har jeg tænkt mig at gå på jagt efter noget nyt til min golf 4 smiley

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilken gevindundervogn der er bedst til prisen (omkring 4000 kroner), da jeg har hørt mange forskellige forslag. Ser helst folk har nogle oplevelser/erfaring med dem de nævner smiley evt fordele og ulemper.

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til golf 4 gevindundervogn
  • #1   18. mar 2012 Ønsker du en hård fast undervogn som kan skrues helt i bund er Mac johns fra mv auto helt fin! Så kan du ligge med 180 i svingen men huller er sku ikke rare at tage med den. Meget hår men ellers helt fin kvalitet ikke det dyre men udmærket. Husk at købe silikone ellers bliver gummien hård og du kan ikke indstille højde. Hvis gevindet ikke får det. Altså efter noget tid

• #2   18. mar 2012 Årh, det glemte jeg helt at skrive noget om smiley

Jeg regner med den kun skal sænkes 40/40, da jeg ikke gider have den helt i bund overhovedet smiley
    Og komforten skal helst være så god som mulig til prisen

• #3   18. mar 2012 Når du kun sænker den 40/40 så køb nogle kvalitet fjedre i stedet for =)

• #4   18. mar 2012 Ja okay, men det ville bare være rart at have gevindundervogn på, så jeg kan altid kan stille på den, hvis det lige pludselig skulle komme deritil smiley

• #5   18. mar 2012 lad være med at købe en gevind til det formål. Der er ikke rigtig progressive fjedre i nogle af de sæt du finder i dette prisleje og derfor er den bare sten hård altid. Hvis du sænker den ca 40 mm bliver du ikke tilfreds... den luft der er i skærmkasserne vil drive dig til vanvid fordi man ikke rigtig kan se den er sænket noget videre da luften omkring hjulene passer perfekt (bedre end standard og derfor vil mange tro den er standard). Sæt dig i stedet for at kig igennem hvad dine krav er til en gevind undervogn. Hvor længe skal den holde?, Hvor langt skal den kunne gå ned? Skal du skifte kræningsstabilisator? Hvor hård må den være? Og hvilke fælge skal du køre med?

• #6   18. mar 2012 Køb fjedre hvis du vil ha komfort! smiley

• #7   18. mar 2012 Tak for de gode svar! Det vil jeg lige overveje en ekstra gang så smiley

Det der irriterer mig mest når jeg kører er bare, at hvis jeg laver et skarpt sving, så flyver jeg nærmest rundt i bilen, og hvis jeg drejer rattet hurtigt fra side til side, så flyver jeg også rundt.

Det kan også være der er andre bedre løsninger end gevindundervogn på det smiley
    Og så synes jeg også den er utrolig høj som standard, og skal siges jeg ikke lige har styr på om det faktisk skulle være 40/40, da jeg ikke helt ved hvor meget det er i forhold til bilen.

Men under mit fotoalbum, kan man på nogle af billederne se hvor høj den faktisk er!

• #8   18. mar 2012 kig evt hvordan min står, i fotoalbum sænket 40/30

• #9   18. mar 2012 jeg købte min standard (20 cm frihøjde eller sådan noget) man kunne jo næsten køre offroad med den. Nåh valgte den billige løsning Apex 45/45 fjedre og de var sgu faktisk super til de 1000 kr de kostede. Fin komforte okay højde og rimelig fast i undervognen til at tage sving i god fart. Fik så en fabelagtig deal på en K&W variant 1 undervogn som jeg valgte at så til på. Og nu kører jeg vel med noget der ligner 80/90 sænkning hele året rundt. Men det er ikke uden gener. Du mærker alt på vejen med f.eks 19" på. Har et stykke vej hvor jeg bor hvor der er lidt buler på over 1½ km og der sidder man bare og hopper op og ned over den 1½ km det er ikke skide sjovt.

• #10   18. mar 2012 Jubi

Min ser os meget ud som din standard, på de billeder du har smiley Alt for høj altså.
    Din ser ud super nice ud med det K&W der, jeg har bare 17" på smiley

• #11   18. mar 2012 så vinder du lidt komfort på dækhøjden smiley

• #12   18. mar 2012 Kunne jeg forestille mig smiley

Men det er svært og finde ud af hvad man skal, nogle forslår AP, andre siger FK og JOM......

jeg er forvirret smiley

• #13   18. mar 2012 JOM og MacJohnson er et fedt. Samme kvalitet. Det samme gælder raceland. FK er god kvalitet sammen med AP men de ligger jo oppe på ca 5k for en komplet. Og glem alt om det der hårdhedsjustering. Det du kan justere er om den skal være hård eller meget hård.

• #14   18. mar 2012 hmm
    Så sådan en her, vil være det bedste til prisen?
    http://www.carzone.dk/shop/vw-golf-iv-32163p.html

• #15   18. mar 2012 ja og der ligger godkendelse med fra 10-40mm foran og 10-30mm bagi smiley

• #16   18. mar 2012 Hmm

Jeg skal lige overveje om jeg kan gå på kompromis med at have en hård undervogn smiley

• #17   18. mar 2012 ville vælge noget fk

Kommentér på:
hjælp til golf 4 gevindundervogn

Annonce