{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Autoloc, LSD Beslag, Forsendelse?????? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået tilbudt et sæt Autoloc Universal LSD Kit til 350 Dollars, af et firma inde på ebay ovre fra USA af, men nogle herinde som har hørt eller har erfaring med dette sæt ???
Ved i hvertfald at det ikke er noget bras da man kan finde utallige sider omkring sættet, og de har sågar også deres helt egen hjemmeside, så det må da være et ok sæt.....
Et andet spørgsmål er omkring afgiften, for hvor meget kommer der ca oveni fragten fra USA når jeg for sættet til landet ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Autoloc, LSD Beslag, Forsendelse??????
  • #1   8. mar 2006 hvis det kommer fra et firma kan du godt regne med told afgift eller mormor 25% skulle jeg da men det er.

• #2   8. mar 2006 Mener du skal betale 25% i moms og så ca 13% i afgift.. (mener jeg).

Jeg plajer normalt at hente tingene selv i usa, og så havde den i min kuffert og så håbe på jeg ikke bliver taget.

• #3   8. mar 2006 Kim K
    Der lægger jo forsendelse oveni så vidt jeg ved så det skal du vel spørge dem om... du kan faktisk være heldig det går udenom tolden i nogen tilfælde, min makker og jeg fik lygter og side skørter til en Audi A4 igennem uden tolden kiggede på det underligt nok, så ingen moms!
    Men undersøg lige tingene lidt nærmere, nogen gange kan det gøres billigere, men selvfølgelig også for billigt. LSD døre har jeg dog hørt passer fornuftigt uden for meget arbejde..

Mvh Chris

• #4   8. mar 2006 Tager til usa til sep, kunne være jeg skulle have et par med hjem, hvis pengene er der til det smiley

• #5   8. mar 2006 Okay siger mange tak for hjælpen alle sammen !!
    Hehe ja det er squ fedt vidst det er dem som West Coast firamet bruger, var jeg slet ikke klar over, men nu ved jeg i hvertfald at de er i ordentlig kvali !!

• #6   8. mar 2006 25% moms + ca 4% told på reservedele til biler :o)

MEN beslagene bliver vel ikke bedre af at firmaet har en hjemmeside???! - det har BR jo også...

Dog er Autolog forholdsvis kendt, men det bliver det jo ikke nødvendigvis bedre af... - har du prøvet at åbne døren i en bil med LSD? - ville nemlig ha det på MX5eren, men da jeg så hvordan forskærmen vred sig, og hvor meget slangemenneske man skulle være for at komme ind og ud af bilen droppede jeg ideen...

• #7   8. mar 2006 (og mht diverse amerikanse tv-firmaer - så prøv lige at se hvor meget fusk de laver!!! - skulle dælme aldrig ha lavet bil et sted hvor rust bliver rep. med popnitter og spartel)

• #8   8. mar 2006 vis den kommer fra usa så få dem til og sat en værdi på pakken på 3 dollers så skal du ikke bestale moms smiley

• #9   8. mar 2006 Autolöc er et hammergodt mærke og de fleste af deres sæt kan man åbne i 2 trin. Et hvor det ser fedt ud men hvor man skal være meget smidig for at komme ind i bilen og det andet trin åbner døren helt op over forskærmen.

• #10   8. mar 2006 Ruben - lyder smart! - for de sæt jeg har sæt, er godtnok ikke noget jeg gider at bruge til hverdag...

• #11   8. mar 2006 Ja det er sgu smart. De laver dem iøvrigt også elektriske ved Autolöc se det er megablærerøv. Trykker lige på fjernbetjeningen og vupti går LSD´erne op :o)

Kommentér på:
Autoloc, LSD Beslag, Forsendelse??????

Annonce