Dietrich kofanger og skærme lakering {{forumTopicSubject}}
Hey BG.dk jeg havde et uheld med min vw polo 6n i går, hvor det gik ud over min kofanger og min ene skærm, nu har jeg så lige fået fat i 2 helt nye skærme samt en dietrich clean forkofanger også helt ny, dvs. det ikke er lakeret noget af det, men kofangeren har vidst fået grunder fra fabrikken af, og skærmene er ligesom den her http://www.guloggratis.dk/biler/reservedele/forskaerm/annonce/15815229-ny-forskaerme-til-vw-polo-6n
Mht. kofangeren, kan jeg så nøjes med at slibe den med fint vandslibepapir og så male direkte på den? og hvad med skærmene, hvor grundigt/groft skal de slibes før jeg grunder dem? det skal siges at det skal autolakerers.
På forhånd tak
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Svar: 18
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 101
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 3 Svar: 329
sep 2010
Da jeg skrev at jeg selv var autolakeren, så var det ment som at jeg selv skal hen og male det, jeg er ikke autolakere, men jeg har alt udstyr og autolak, og kaster mig ud i det da jeg ikke har råd til at betale en professionel for at lave det der skal laves.
jeg søger bare svar på mit spørgsmål, ikke alle de ubrugelige kommentarer.
nov 2008
sep 2010
tusind tak det var et svar jeg kunne bruge
jeg malede min kofanger i dag, brugte bare korn 600 istedet for 800 og malede så på grunderen, sleb så grundfarven med korn 1000 inden klarlak, men jeg kunne ikke være mere tilfreds med resultatet, det er blevet super lækkert syns jeg selv
nov 2008
Nok derfor.
Mvh. Mikkel.
Dietrich kofanger og skærme lakering