{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Dietrich kofanger og skærme lakering {{forumTopicSubject}}

Hey BG.dk jeg havde et uheld med min vw polo 6n i går, hvor det gik ud over min kofanger og min ene skærm, nu har jeg så lige fået fat i 2 helt nye skærme samt en dietrich clean forkofanger også helt ny, dvs. det ikke er lakeret noget af det, men kofangeren har vidst fået grunder fra fabrikken af, og skærmene er ligesom den her http://www.guloggratis.dk/biler/reservedele/forskaerm/annonce/15815229-ny-forskaerme-til-vw-polo-6n

Mht. kofangeren, kan jeg så nøjes med at slibe den med fint vandslibepapir og så male direkte på den? og hvad med skærmene, hvor grundigt/groft skal de slibes før jeg grunder dem? det skal siges at det skal autolakerers.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dietrich kofanger og skærme lakering
  • #1   29. jun 2012 Hvorfor lader du ikk autolakeren gøre det for dig så. !?

• #2   29. jun 2012 fordi jeg selv er autolakeren, men jeg gider ik høre på at det bliver dårligt og hvad folk nu ellers har af negative ting at sige. vil bare gerne ha svar på det jeg spørg om smiley

• #3   29. jun 2012 Hvis du nu var autolaker så burdte du også vide hvad der skal ske.

• #4   29. jun 2012 MINI DK
    Da jeg skrev at jeg selv var autolakeren, så var det ment som at jeg selv skal hen og male det, jeg er ikke autolakere, men jeg har alt udstyr og autolak, og kaster mig ud i det da jeg ikke har råd til at betale en professionel for at lave det der skal laves.

jeg søger bare svar på mit spørgsmål, ikke alle de ubrugelige kommentarer.

• #5   30. jun 2012 Slib kofangerens grunder med korn 800. Slib skærme med korn 400. Derefter grunder du skærmene over alt. Og kofanger på div. Gennemslibninger hvis det sku forekomme. Slib derefter grundfarven med korn 800 så blæser du det af og vasker det af i silicone fjerner enten alm. Eller vandbasseret. Blæser af igen og tørre af med takkerklud. ( fedtklud til det sidste støv. ) så påføre du farven. Lader det tørre og så lak på. Håber det var svar nok. Ellers stik mig en privat besked så skal jeg forklare ordentligt. Er uddannet autolaker. smiley

• #6   1. jul 2012 Holden!
    tusind tak det var et svar jeg kunne bruge smiley
    jeg malede min kofanger i dag, brugte bare korn 600 istedet for 800 og malede så på grunderen, sleb så grundfarven med korn 1000 inden klarlak, men jeg kunne ikke være mere tilfreds med resultatet, det er blevet super lækkert syns jeg selv smiley men står stadig og mangler at male skærmene, så det var fandme rart med et ordentligt svar frem for så meget andet lort smiley

• #7   1. jul 2012 Grunden til mit første svar og alle andres svar er nok at du ikk fortæller du selv skal male det og derfor syntes folk det latterligt dunkeln sliber det.

Nok derfor.

Mvh. Mikkel.

Kommentér på:
Dietrich kofanger og skærme lakering

Annonce