{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Alexander M
Alexander M
Tilmeldt:
9. feb 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14

Søger en bestemt Toyota Celica {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Der var på et tidspunkt en fyr som boede på den vej jeg boede på (lille villavej med 10 huse) og han var igang med at ombygge sin Celica (den med de runde forlygter) og jeg har aldrig set det færdige resultat af den desværre og har ledt længe efter den for at se den. Men jeg har fået afvide at den er blevet metallic blå, og jeg mener også der var noget med stjerner eller sådan noget, jeg er ikke sikker. Han sagde til mig den gang han var igang med at få den lavet at han skulle have lavet lambo-døre i den og jeg ved han havde en lille pocketbike som han ville have malet i samme stil som bilen. Jeg ved desværre ikke mere, udover ejeren hedder Per hvis han stadig har den. Og han flyttede eftersigende til sydsjælland inden den blev færdig og derfor nåede jeg aldrig at se den færdig desværre.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med så lidt info og gerne sende et link til den, om det er herfra eller andetsteds fra er ligegyldigt, bare så jeg kan se hvad han fik gjort ved den. Det er efterhånden et par år siden han fik lavet den færdig så der kan være sket meget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger en bestemt Toyota Celica
Kommentér på:
Søger en bestemt Toyota Celica

Annonce