9.621 visninger
|
Oprettet:
Peugeot 208 - Udstyr info - ET mål, Pære mm? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer,
Jeg er så heldig at jeg har erhvervet mig en ny pug 208 i 3d.
Bilen er forholdsvis ny på markedet, og det er svært at finde noget "legetøj" til den indtil videre. Meeeen man kan jo gå igang med de små basale ting, så som xenon, fælge, toning af ruder etc.
Derfor er mit spørgsmål, er der nogen som ved mere info på en pug 208? Søger gerne hulafstand og ET mål til fælge, samt hvilket type pære der henholdsvis sidder i lygtehuset, men lige så meget også nede i tågelygterne så man kan få xenon look hele vejen =)
Lad mig høre fra jer, og forsat god dag herfra
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
Toning mener jeg også du kunne få lavet fra peugeot... Så bliver det ikke film men selve ruden.. meget federe
Det med ET ring til peugeot..
Det med pære, går ud og pil dem ud af lygten.. meget lettere at se hvad der sidder i end at vente på folk.. men det er sikkert h7
Tågelygterne muligvis h11 men igen ved det ikk
jun 2003
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 69 Svar: 195
Tak for dine inputs =)
Du kan kun købe LED lygter hos peugeot. dvs. led kant og positions lys i fronlygterne, men ikke xenon, det er ikke muligt tilvalg.
Ruderne er skam fabrikstonet, men da det er ulovligt at tone de forreste i danmark, gør de selvfølgelig ikke dette via fabrikstoning
vedr. ET mål, håber jeg stadig på et svar herinde, men ved det kan tage tid da det er "nyt". Så det jo godt tiden er helt til foråret før der skal invisteres i alurullerne
Lygterne kommer jeg nok til at skille af, er bare halv besværligt på pugs nye serie da du skal fjerne noget af skærm kassen mm for at komme ind under til tågelygterne, derfor havde det været noget nemmere at have de nye pære klar inden operationen gik igang, og jeg var fri for 2 visit under bilen.
okt 2007
Har din LED lygterne eller dem uden? Mener kun det er led lygterne der har DE linse optik som nærlys så hvis din ikk har det vil jeg fraråde alle former for montering af xenon
Ser ud til ET er 25..
http://www.bigwheels.dk/SeasonSimple/aluvalg.asp?sxgetype=bil
Hvorfor skal du skille lygterne ad?
jun 2003
Du skal fjerne skærmkassen for at komme ind i tågelygterne bagfra. det toal "presset" lavet, men var det samme da jeg havde den nye 508er
Ligner ET varriere max på de fælge den kommer frem med i den fælg guide helt fra ET13 og op ?
mar 2008
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 2 Svar: 4
bolt afstand 4x108
jeg har selv lige købt en får den på fredag,
hvor kan man finde hvad de forskellige pærer hedder?
jun 2003
okt 2007
Linsen peugeot bruger er nemlig ikk helt så god til at fordele lyset, så fucker ret meget op når der er power på
jun 2003
Tågelygte pære er H11 og position er P13W mener jeg
mar 2008
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 2 Svar: 4
nov 2014
Følger: 1 Svar: 1
De der led forlygter er de gode og hvad vil du har for dem ?????
Har kun halogen på min og kun led baglys
Peugeot 208 - Udstyr info - ET mål, Pære mm?