{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.621 visninger | Oprettet:

Peugeot 208 - Udstyr info - ET mål, Pære mm? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg er så heldig at jeg har erhvervet mig en ny pug 208 i 3d.

Bilen er forholdsvis ny på markedet, og det er svært at finde noget "legetøj" til den indtil videre. Meeeen man kan jo gå igang med de små basale ting, så som xenon, fælge, toning af ruder etc.

Derfor er mit spørgsmål, er der nogen som ved mere info på en pug 208? Søger gerne hulafstand og ET mål til fælge, samt hvilket type pære der henholdsvis sidder i lygtehuset, men lige så meget også nede i tågelygterne så man kan få xenon look hele vejen =)

Lad mig høre fra jer, og forsat god dag herfra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 208 - Udstyr info - ET mål, Pære mm?
  • #1   20. nov 2012 Hvorfor ikk bare købe xenon fra fabrikken??
    Toning mener jeg også du kunne få lavet fra peugeot... Så bliver det ikke film men selve ruden.. meget federe smiley

Det med ET ring til peugeot..
    Det med pære, går ud og pil dem ud af lygten.. meget lettere at se hvad der sidder i end at vente på folk.. men det er sikkert h7 smiley
    Tågelygterne muligvis h11 men igen ved det ikk

• #2   21. nov 2012 Hej Emre,

Tak for dine inputs =)

Du kan kun købe LED lygter hos peugeot. dvs. led kant og positions lys i fronlygterne, men ikke xenon, det er ikke muligt tilvalg.

Ruderne er skam fabrikstonet, men da det er ulovligt at tone de forreste i danmark, gør de selvfølgelig ikke dette via fabrikstoning smiley jeg har fået fabrikstonet de 3 bagruder, men for mig er det ikke nok smiley hele vejen rundt altid som det skal værre på hvide biler smiley

vedr. ET mål, håber jeg stadig på et svar herinde, men ved det kan tage tid da det er "nyt". Så det jo godt tiden er helt til foråret før der skal invisteres i alurullerne smiley

Lygterne kommer jeg nok til at skille af, er bare halv besværligt på pugs nye serie da du skal fjerne noget af skærm kassen mm for at komme ind under til tågelygterne, derfor havde det været noget nemmere at have de nye pære klar inden operationen gik igang, og jeg var fri for 2 visit under bilen.

• #3   21. nov 2012 Ahh ok, kan se de har droppet Bi-xenon delen til 208eren.. Troede sku de ville indfører det..
    Har din LED lygterne eller dem uden? Mener kun det er led lygterne der har DE linse optik som nærlys så hvis din ikk har det vil jeg fraråde alle former for montering af xenon

Ser ud til ET er 25..
    http://www.bigwheels.dk/SeasonSimple/aluvalg.asp?sxgetype=bil

Hvorfor skal du skille lygterne ad? smiley

• #4   22. nov 2012 Ja har LED lygterne, så der skal da Xenon i =)

Du skal fjerne skærmkassen for at komme ind i tågelygterne bagfra. det toal "presset" lavet, men var det samme da jeg havde den nye 508er smiley

Ligner ET varriere max på de fælge den kommer frem med i den fælg guide helt fra ET13 og op ?

• #5   19. mar 2014 ET målene går fra 0 - 30

bolt afstand 4x108

jeg har selv lige købt en får den på fredag, smiley

hvor kan man finde hvad de forskellige pærer hedder? smiley

• #6   19. mar 2014 Det står i manualhåndbogen der følger med smiley Kan ik lige huske det nu =) Men der er en helt sektion omkring lys, og der står alle enheder meget nemt og overskueligt

• #7   19. mar 2014 Skal du smide xenon på den så brug nogle h7r pære.. ellers blænder du hele værden..
    Linsen peugeot bruger er nemlig ikk helt så god til at fordele lyset, så fucker ret meget op når der er power på smiley

• #8   19. mar 2014 Jeg har ellers smidt Xenon i min uden de store problemer. Standard H4 kit 6000K mener jeg smiley kan faktisk ik huske om det er H1 eller H4 hmmm smiley lige meget :} tanken der tæller ahahha

Tågelygte pære er H11 og position er P13W mener jeg

• #9   21. mar 2014 Jeg har h7 10.000 k fra min gammel C max til fjernlys

• Glenn C
    Glenn C Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #10   17. nov 2014 Hej Tommy c
    De der led forlygter er de gode og hvad vil du har for dem ?????
    Har kun halogen på min og kun led baglys smiley

Kommentér på:
Peugeot 208 - Udstyr info - ET mål, Pære mm?

Annonce