458 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP TIL GOLF 4 UNDERVOGN ! ! ! {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg har en VW Golf 4 som jeg gerne vil have sænket
Hvad skal jeg vælge Gevindundervogn eller Sænkningssæt ?
Hvordan er de to typer undervogn er at kører med i by og lidt hullede vej ?
Har læs nogle forskellige steder at man ikke behøves at købe de dyrer undervogne fordi de billiger er lige så gode. Er det er rigtig ?
feb 2008
Følger: 93 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 117 Svar: 1.187
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 9.401
maj 2003
Følger: 61 Følgere: 60 Biler: 5 Emner: 8 Svar: 599
Hvis du køber en af de der ta technics, jom, vmax og hvad det ellers hedder, så skulle du pisse blod 14 dage efter du har parkeret bilen, med rettere ord, de er HÅRDE!
Hvis du derimod bruger lidt ekstra penge og køber en FK, så er du bedre stillet imod blod-pisseri og alternativet er vel at købe dig en KW, som vel er noget af det bedste på markedet.
Med andre ord, hvis du kigger på de helt billige gevindundervogne, så ville jeg gå efter alm. sænkningsfjedre/dæmpere, da de er mere behagelige i længden og prisen er også bedre på dem, end en af de mere anerkendte gevindundervogne.
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 39 Svar: 556
Jeg har en Vmax undervogn på min Vw Derby som ikk kan skrues længere ned, der valgte jeg en af de billigste da de kostede fra 4500 og opefter. Det er en fin undervogn hvis den bare skal være lav. Men den er så ufattelig hård, at jeg næsten burde anskaffe mig et nyrebælte..
Men på min Leon har jeg en FK Coilover Highsport undervogn. Det er en undervogn jeg gerne vil anbefale, okay komfort, hverken for blød eller for hård.
Grunden til at jeg har valgt gevindundervogn på mine biler, har kun været fordi jeg ikke har kunne bestemme mig for hvor meget min bil skulle sænkes
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 1.241
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.112
HJÆLP TIL GOLF 4 UNDERVOGN ! ! !