{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Ændring af træ look i Avensis ?? {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Jeg kunne godt tænke mig at ændre det træ look som man kan få til paneler ved radio og blæser og de steder der nu er det kunne jeg godt tænke mig at der kom Carbon look på istedet.
hvor kan jeg finde noget der kan sættes derpå hvilket materiale evt noget link ???

Mvh smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændring af træ look i Avensis ??
  • #1   28. jun 2013 ved ikke hvis det er folie der dur så det ser hamrende godt ud så må jeg bruge folie smiley

  • #2   28. jun 2013 det ligner godt nok mere noget mat sort ... men jeg tænker at få det på det plastik paneler som har træ mønster det skal være carbon det hele også tænker jeg bare hvor svært det ville være at lave selv men dit arbejde der ser jo ret så fedt ud ser da ud til dine hænder er skruet godt sammen til det der smiley

  • #3   28. jun 2013 http://carfolie.dk/din-folie-ekspert.php?page_id=1

    De har meget forskelligt


  • #4   28. jun 2013 arr okay det er ikke lige så fedt smiley jeg tror jeg vil købe mig noget carbon folie og gøre det selv men hvor får jeg noget godt carbon har kigget i astina de har et stykke som hedder 200cm x 125cm hvor stort er det ?? vil det være tiltrækkeligt nok til de paneler jeg skal lave det er jo ikke det biligste smiley men skal alligevel haves smiley

  • #5   28. jun 2013 kan vi godt finde ud af men kommer også an på hvad du vil give det for og hvor stort det er vi kan vel finde en go pris

    vil bare have nok til at jeg kan tage og lave alle paneler altså det er både i midten og ved el rude og ved blæserne så det hele passer også måske andre ting med tiden smiley så ekstra skader ikke eller så købe igen senere smiley hvad siger du så vil give det for


Kommentér på:
Ændring af træ look i Avensis ??

Annonce