{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

kan ikke få kontakt til bilen {{forumTopicSubject}}

hej bil mennesker,

skulle have skiftet en sikring i morgen i bilen da en af dem var sprunget, det resulterer i at alarmen er gået, en del iconer lyser i instrumentbordet, men jeg kan dog starte den, men efter 1 sekund dør den, min formodning er at der er gået en startspærre i den

problemet er muligvis opstået ved at jeg måske er kommet til at holde med tænding på,

problemet er så at jeg har ringet til falck, hvor så han forsøgte at få kontakt til bilen igennem sådan en boch maskine, det lykkedes ikke, troede det var fordi det var en af de små så den er blevet kørt på værksted, hvor de så har forsøgt nu, men de kan stadig ikke få kontakt til den.

altså bochen vil ikke finde min bil

Bilen er en golf 5 1,6 fsi 2004

nogen der ved hvad dette kan skyldes, eller har været ude for det samme, håber der er en mand eller kvinde, der lige reder min røv smiley

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan ikke få kontakt til bilen
  • #1   30. aug 2013 vi kan nemlig ikke komme i kontakt til bilen for at finde ud af hvad fejlen er på den?

• #2   30. aug 2013 bundstykke, nøglen der har tabt koden?

• #3   30. aug 2013 Ja, lyder meget som om startsspærren er aktiv. Prøv og tag strømmen fra den igen - du burde kunne komme i kontakt med den, med en tester. Evt. se om du kan få en VAGcom på...se så om du kan kode nøglen på ny.Den har sikkert mistet transponder koden.

• #4   30. aug 2013 vi havde sådan en 1,6'er oppe på arbejdet en dag. der kunne man pille stikket af til motorstyringen, og sætte den på igen, så kunne den starte og køre, men kun indtil man slukkede den og ville starte, så var det samme problem som det du beskriver.
    det endte med at bilen fik en ny styrboks og så kørte den.

• #5   30. aug 2013 Kan bilen snakke med andre systemer end motorstyringen? Kan den kommunikere igennem eobd?

• #6   31. aug 2013 Jeg havde samme fejl på min A4. Det var ledningen til læsespolen ved nøglen der lige skulle af og på 10 gange, så var der forbindelse igen. Hvis jeg drejede nøgle om til tænding og ventede 15 sek. kunne jeg se startspærresignal lyse nogle sekunder og så forsvinde, hvorefter det dukkede op igen efter nogle sekunder. Jeg ved jo ikke om det er det samme på din golf, men de er jo lidt i familie, så det kan da tænkes. På Audi er det en kendt fejl med dårlig forbindelse til læsespole. Mvh. Gert

Kommentér på:
kan ikke få kontakt til bilen

Annonce