{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjernbetjent centrallås-styring i corolla E10
  • #1   27. sep 2013 Ved det kan fåes originalt, jeg har et sæt liggende, men fjernbetjeningen er vidst væk.

• #2   27. sep 2013 Det har før kørt over en Defa-alarm, men den har givet op og jeg kan se inde bag kontakten at den er sat på med strømtyve. (Toyota montage fra bilen var ny)

Tror bare jeg låner de der strømtyve og tester om den nye styring også kan der, og hvis det virker bliver de loddet sammen og får krympeflex i stedet, kan slet ikke have de der strømtyve, det er ren dovenskab at bruge sådan noget skrammel.

• #3   27. sep 2013 Altså det burde jo kunne lade sig gøre da du allerede har en uorginal alarm (Defa-alarm), havde også valgt at montere det med lodninger og krympeflex, det andet er bare noget fusk smiley

• #4   27. sep 2013 det kan sagtens lade sig gøre, det er nemmere hvis du har haft en anden fjernbetjent centrallås system i bilen, for så er det jo bare at forbinde ledningerne samme sted smiley
    husk dog på at centrallåsen er stelstyret smiley

Kommentér på:
Fjernbetjent centrallås-styring i corolla E10

Annonce