{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Repration af bagskærm {{forumTopicSubject}}

Men nu til selve spørgsmålet;
Jeg har zinkbobler i mine bagskærme. Der er gået hul på lakken og der er rust inden under. Dette er ikke gennemgående men dog nok til det kan blive slemt hvis jeg ikke gør noget. Jeg har tænkt mig st slibe ind til det bare metal og rense af med en rorterende stål børste. Men hvordan skal jeg så gøre med lak arbejdet for at få et flot resultat?

Jeg kan købe motip spraymaling i min farve og det samme med lak der passer til. Men jeg skal vel have noget grunder og skal metales behandles med noget zink spray?

Som i kan høre er jeg på helt bar bund og søger derfor nogle fif til hvordan jeg kan lave en hjemme repration incl lakering.

Håber der sidder nolge som ved hvordan man kan lakere et lille område på bilen og få det til at se orginalt ud igen

Selv havde jeg forstillet mig følgende:
Slibe lakken af og rense området med stålbørste.
Spraye/male med noget zink som man bruger når der er lavet karosseri reprationer, for at sørge for rusten ikke kommer igennem.
Lade dette tørre ind og efterfølgende slibe det fint og spray grunder på.
Slibe igen og påføre malig på spray. Her efter slibe igen med fint vandslibepapir og påføre lakken..

Men om det er helt hent i verden ved jeg ikke helt. Så kom gerne med nogle imputs.

Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Repration af bagskærm
Kommentér på:
Repration af bagskærm

Annonce