{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.576 visninger | Oprettet:

problem efter tandremsskift {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige haft bilen til mekaniker for at få skiftet tandrem. To dage efter får jeg motorfejl, med den velkendte "anti pollution faulty" som dækker over rigtig mange fejl, og den går herefter i nødprogram.
Jeg får ham til at smide en computer på og han få fejl på en eller anden elektronisk føler som selvfølgelig koster 2000 plus montering. Jeg synes bare det er mærkeligt at det skulle ske lige i forbindelse med tandremsskiftet.
Kan der have været en fejlmontering af tandremmen som kan fremprovokere fejlen? nogle erfaringer fra kompetente folk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem efter tandremsskift
  • #1   16. dec 2013 og hvilken elektronisk dims taler vi om ?
    Det er ganske enkelt nødvendigt og vide inden man kan give dig et bud.

• #2   16. dec 2013 Hehe ja det er så der jeg kommer lidt til kort. Håbede på at det ikke var vital information:)

• #3   16. dec 2013 Det er det godt nok smiley

Jo langt fra sikkert de to ting har noget med hinanden og gøre.
    Men tænker da mekanikeren gerne vil udlæse fejl og give en fyldestgørende forklaring.

Det kan jo være et tilfælde smiley

• #4   16. dec 2013 den fejl den melder er for dit partikelfilter som sidder i udstødningsystemet, så vil da langt fra sige det har noget med dit tandremsskift at gøre

• #5   16. dec 2013 er egentlig sjovt at den kan melde fejl på mit partikefilter når jeg betaler 1000 kr ekstra i afgift om året fordi den ikke er født med det..

Jeg må lige ringe til ham og høre hvad det er for en føler han siger det drejer sig om..:)

• #6   16. dec 2013 Det må da være på bilen siden den melder fejlen smiley men det kan være at skatte systemet ikke er klar over din bil har det, er nemlig ikke alle biler der er updatet på det punkt
    Kan nu osse være EGR systemet den klager over

Kommentér på:
problem efter tandremsskift

Annonce