{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

Problem efter batteri skift. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg har lige brug for lidt hjælp. Jeg kører i en Seat Leon 1.6 16v fra 02.
I lørdags startede jeg min på vores parkeringsplads, kørte ca 50 meter hen foran vores dør og stoppede bil. Efter jeg havde fået pakket bilen og skulle kører. Jeg startede med lidt besvær, efter ca 30 sek. går bilen ud og er død for strøm. Jeg tænker nyt batteri. Jeg får starthjælp kører en længere tur. Køber et Exide 62Ah batteri. Efter følgende starter bilen fint men ladelampen lyser ikke længere når jeg kun har tænding på, temperaturmåleren virker ikke. Lyder det som noget dårlig stel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem efter batteri skift.
  • #1   31. jan 2014 Hej
    Din generator er i stykker - ladelampen SKAL lyse når du sætter tænding på - TEST - på din generator er der 2 ledninger - en meget tyk rød og en meget tynd blå
    Tag en prøveledning og forbind den tynde blå ledning til MINUS på dit batteri - når du tilslutter tændingen efter du har tilsluttet prøveledningen SKAL ladelampen lyse - ellers er der brud på ledningen fra generatoren og ind til speedometeret ! hvis ladelampen lyser når du tester som beskrevet er generatoren defekt !!
    Hilsen Polobjørn


  • #2   31. jan 2014 Jeg har lige været ude at kører. Der begyndte temperaturmåleren at stige til ca halv vejs også faldt den ned igen. ? Lyder det stadig som det?

  • #3   31. jan 2014 prøv det som pole skriver det er den måde du skal gøre det på


Kommentér på:
Problem efter batteri skift.

Annonce