{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.683 visninger | Oprettet:

Mercedes SLK cabriolet åbnes? {{forumTopicSubject}}

Har en Mercedes SLK ca. årgang 2000 vi ikke kan få slået taget ned på.
Hvordan er proceduren, skal knappen frem eller tilbage(op).
Når den bliver skubbet frem, knurrer den i 5 sekunder fra bagklappen, men hives den tilbage, så blinker selve knappen ved gearstangen rødt?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercedes SLK cabriolet åbnes?
  • #1   17. feb 2014 Fandt ud af at baggagerums dækkenet skal trækkes ud, før taget vil påbegynde åbning, så nu kører det igen, til gengæld er der lidt problemer med at ruderne i dørene ikke åbner når dørene åbnes og dermed rammer på taget når døren lukkes?!

• #2   16. mar 2014 Hvad mener du med "ruderne i dørene ikke åbner, når dørene åbnes" ?

• #4   16. mar 2014 Hvor har du hørt det med de skal sænkes ? Det vil ihvertfald chokere mig hvis de skal gøre det, så har jeg noget jeg skal snakke med et tysk Mercedes værksted om smiley
    Døren åbner/lukker fint uden de kører ned..........

• #6   17. mar 2014 M-S.
    Just præcis smiley
    Mange stolpeløse biler plejer ihvertfald at gøre det, for at slutte helt tæt op i gummilisten.
    Mener selv Calibra og 406 Coupé gør det.
    For kører man ruden helt op med taget nede, så går ruden på gummilisten og tipper ud, når taget foldes op igen og man så vil lukke døren.
    Så skal man lige rulle ruden ned lukke døren og så rulle ruden op når døren er lukket i.

• #7   6. jun 2014 Ja, det gør man så ikke på en SLK............
    Og når taget kører op og ned er det ikke et problem, da ruderne hhv kører ned før taget og op igen efter taget er på plads !

• #8   14. jun 2014 Jacob T:
    Rigtig nok.
    Men kører du vinuderne op efter taget er nede, så går de 1cm højere op, og når du så folder taget op, så bliver de jo stående der smiley
    Ved ikke om det blot er en fejl i designet at de ikke har tænkt på at nogle vil køre med taget nede, men ruderne oppe smiley
    Men ejeren har ikke klaget, så kan tænkes det bare har været en fejl 40 eller en tilfældighed.

• #9   29. jul 2014 Cawdy:
    Den har jeg ikke set, men når du kører taget op og vinduerne er oppe kører de ned før taget kører op i lukket position.
    Om vinduerne kører 1 cm højere op med taget nede, ja det har jeg aldrig set/tænkt over, så der kan du sagtens have ret smiley

Kommentér på:
Mercedes SLK cabriolet åbnes?

Annonce