{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Golf 4 1,9tdi dyser - numre/model? {{forumTopicSubject}}

Hey bg.

De dysespidser der sidder i en ganske standard golf 4 1,9tdi 110hk, hvilken producent (bosch feks) og nummer har de?

Vil nok gerne have skiftet mine nemlig, og jeg kan få sådanne dele billigt gennem mit arbejde, det kræver bare jeg har nummeret på dem smiley

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 1,9tdi dyser - numre/model?
  • #1   24. feb 2014 Er der forresten nogen der ved om de dyser der sidder i er til at renovere, eller er det billigere at købe nye?

• #4   24. feb 2014 Nu snakker manden jo ikke om hele dyser men om dysespidser... Men ja det er altid billigere selv at renovere hvis man har udstyret til det og så kræver det et utroligt rent miljø plus dyserne skal testes/indstilles bagefter. Det er så vidt jeg ved ikke noget de normalt gør ude på værkstederne. Bosch har jo en afdeling der kun beskæftiger sig med det.

• #5   24. feb 2014 kontakt rittersport på 21213417 han har alle type dysespidser til al det effekt du kan tænke dig...han sælger normalt som ombytter dvs at du kommer med de gamle dyser så får du 4 med i hånden med de spidser på du har bestilt det kan ikke være nemmere

• #6   24. feb 2014 Eller også har han en 90 hk og gerne vil have nogle i fra en 110

• #8   24. feb 2014 Jeg arbejder i et firma hvor vi overhaler alt fra små til verdens største dieselmotorer.

Jeg mangler bare nye dysespidser til mine dyser, da jeg har en enkelt dyse der hænger en gang i mellem. Jeg mangler så numrene på spidserne, for at kunne bestille direkte fra feks bosch gennem mit firma, og dermed spare en del penge.

Ville høre om det var en dyse man renoverede, for at se hvor meget tid jeg skal sætte af til det smiley

Kommentér på:
Golf 4 1,9tdi dyser - numre/model?

Annonce