{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Volkswagen LT 31 bærekugler {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har for nyligt købt en Volkswagen LT 31 fra 1978. Den har en 2,0 benzinmotor i.

Jeg har efterfølgende haft den til syn og fået af vide at jeg skal skifte en bærekugle. Jeg har aldrig gjort sådan noget selv, men har ret god viden om biler osv, og snakket med en mekanikker. Nu kommer mine to spørgsmål så:

1) På synsrapporten står der følgende:
8 bærekugle i forhjulsophæng, slør, for stor, venstre...
Hvordan ved man om det er øverste eller nederste bærekugle?

2) Kan disse bærekugler bruges til en LT 31?
Det er de to billige nederst på siden til hhv. 212 og 278 kr jeg er interesserede i.
http://speedyautoparts.dk/reservedele/undervogn/baerekugler/vw/lt-28-35/6082-lt-28-35-i-kasse-281-363-2-0

På forhånd tak for hjælpen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volkswagen LT 31 bærekugler
  • #1   26. feb 2014 du hæver bilen op og tjekker dem begge for slør og skifter den med slør i

tjekke for slør tag et koben eller en tang og prøv at brække i den eller prøv at klemme bærekuglen sammen med en stor tang

• #2   26. feb 2014 du vil osse kunne se det da der vil være hul i gummiet på den der er def du kan godt bruge de billige du skal bare skifte den igen til næste syn så er den nok færdig igen
    men prøv at ring til vw og hør hvad en orginal koster

• #3   27. feb 2014 Super, mange tak for hjælpen! Bilen holder ikke til næste syn alligevel, så det går jo nok! smiley Det er en veteranbil så den skal synes hvert 8. år.

Kommentér på:
Volkswagen LT 31 bærekugler

Annonce