{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

Lidt blandet tryk og vakum spg - Altea {{forumTopicSubject}}

Er så forvirret over alle de ting jeg har fået af vide og læst mig frem til.
Jeg står for at ska ha monteret både blow off og boost ur i min Altea TDI.

Spørgsmål:

1. Vil det ikke være fint at montere Blow off på røret som ses på billedet går fra turbo og ned til intercooler og montere den lige inden intercooleren ?

2. Hvilken slange i motorrummet ska jeg klippe og montere t stykket til mit boost ur ? Og hvor finder jeg slangen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt blandet tryk og vakum spg - Altea
  • #1   15. mar 2014 du skal montere et nyt stykke slange eller rør i forbindelse med dine ic rør til måling af turbotryk eller du skal bore et hul i det existerende slange og montere en speciel adaptor til dette..til blow of ved ikke hvad du vil bruge dette til på en diesel da der ikke er gasspjæld på ..
    så skal dette laves elektronisk over din speeder sensor intet smart i dette til en diesel udover det sviner hele din motorrum til med oliedampe fra dine trykrør..mvh michael

• #2   15. mar 2014 Alt dette har jeg styr på. Adaptor til trykrøret osv.
    Men er det fint at montere den lige inden intorcooler ? Tænker om det er det korekte sted at montere den ? For s´å vil jeg nemlig vende blow off ned mod vejen så den skyder olie dampene ud den vej.,

• #4   15. mar 2014 Fint fint smiley

• #5   16. mar 2014 Hvis ikke jeg tager fejl ska jeg til mit boost ur bore et hul i tryk røret for at montere en nippel til slangen. Er det rigtigt ? Eller findes der en vacum slange et sted jeg bare ka smide et T-stykke på ? smiley

• #6   16. mar 2014 der er intet sted med tryk på du bare kan skære over eller lign der er en vacumpumpe der laver vacum til bremseforstærker n75 ventil osv så du skal i slange eller rør på tryksiden...

• #8   16. mar 2014 Det svar har sådan set intet at gøre me hva jeg spørger om.
    Tænkte der måske var en lille studs eller lign på indsugnings manifolden. Og hvis ikk der er det ska jeg vel bore et hul i trykrøret. Men hvis jeg bore et hul og montere et slange nippel, hvordan får jeg så den sat ordentligt fast uden den risikere at bli skudt ud under tryk.

• #9   16. mar 2014 du kan få noget specielt til trykudgang igennem slangen det er en studs der bliver monteret inde fra ...

• #10   16. mar 2014 Ja det tænker jeg:) men har søgt og søgt og ka simpelthen ikke finde noget til formålet:)

Kommentér på:
Lidt blandet tryk og vakum spg - Altea

Annonce