{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

haci C
haci C
Tilmeldt:
28. apr 2014
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30

Kaleche problem {{forumTopicSubject}}

hej
Jeg har en Audi A4 cab fra 2003

jeg fået det problem at min kaleche stoppe når jeg tager den af. Men nogle gange kan den godt køre ned og op uden problemer.

Det som skete var da jeg skulle tage taget af så stoppet den pludselig da den når halvvejs og sidder den fast! Det er ligesom om at når kaleche kommer til bagklappen vil bagklappen ikke åben, den siger klik og den køre lige 3 cm op, også stopper bagklappen med at køre og kaleche fryser. Så skal jeg til at lukke den med nøglen både forand og ved bagklappen da den stod åben.

Nogle som kan hjælpe??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaleche problem
  • #1   28. apr 2014 mh, siger den "klik" som noget der rammer noget/eller sætter sig fast, eller som en motor/relæ eller noget elektronisk der stopper??

    hvis ikke det er en motor der sidder fast, tænker jeg at en defekt komfortboks der styrer kalechen kan være død...


  • haci C
    haci C Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30
    #2   28. apr 2014 den siger klik fordi at bagklappen åben sig men den køre kun lige 3 cm op og stopper.

  • haci C
    haci C Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30
    #3   28. apr 2014 det virker ligesom om at der er noget elektronisk der stopper. da den lige køre 3 cm op også stopper:

Kommentér på:
Kaleche problem

Annonce