{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.983 visninger | Oprettet:

Trailer lys problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en autotrailer, og den virker ikke for godt i lyset. jeg har skiftet hele ledningen og stikket fra fordeler boksen og frem til og med stikket. men når jeg sætter det til kan det virker fint, så skal jeg bare køre lidt med traileren eller hæve vippet på traileren. så går det meste ud, og nogle af lyset lyser dog stadig svagt. hvad fanden kan det være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer lys problemer
  • Carsten P
    Carsten P Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 2 Svar: 4
    #1   1. maj 2014 dårlig stel forbindelse

• #2   1. maj 2014 dårlig stel

• #3   1. maj 2014 Og hvordan fikser jeg det. Skal siges jeg ikk har rodet med det rigtig før. Syntes ikke der er sat noget på stel. Løber det ikke i ledningerne det hele?

• Carsten P
    Carsten P Tilmeldt:
    jan 2013

#4   1. maj 2014 træk en ny (hvid) ledning fra stik til baglygterne, den trækker stel i gennem traileren.
    prøv at kun sætte stik i på bilen uden at hægte trailer på, så er der sikkert ik nået lys på trailer..

• #5   1. maj 2014 jo når traileren ikk er sat på men stikket er i så er der stadig lys i traileren

• #6   1. maj 2014 troe ham jeg har købt traileren af har samlet alle stelledningerne og trukket dem ned til fordelingsboksen og sat sammen med ledningen oppe fra stikket af der. men skal de hvide ledninger sættes på karrossen af traileren? og skal den hvide ledning fra stikket så også bare på karrossen af traileren?

• Carsten P
    Carsten P Tilmeldt:
    jan 2013

#7   2. maj 2014 jeg ville jeg ville sætte en stel (hvid) på selve traileren og sikre at der er én stel som går direkte til fordelerdåsen, og rens af og slib lige der hvor sætter stel fast gerne et lidt større kvadrat ledning og af ren kobber

men den stel han har lavet må være klemt eller nået.. siden den blinker når du vipper ladet,

Kommentér på:
Trailer lys problemer

Annonce