{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.175 visninger | Oprettet:

chevrolet spark sætter ud på cyl nr 4 {{forumTopicSubject}}

Jeg har en chevrolet spark 2011 1.0 som har lidt problemer.... ifølge testeren er der tændingsudsættere på cylinder nr 4.. har prøvet og skifte tændrør, kabler og tændspole uden held... Den går stadig på 3 cylindre.... nogen der ved hvad det kan være ellers? Ifølge chevrolet har de ikke problemer med dyserne....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chevrolet spark sætter ud på cyl nr 4
  • #1   15. maj 2014 Hvis man sletter fejlen kører den normalt men kort tid efter mister den lige den 4 cylinder... og så kommer motorlampen igen..

  • #2   15. maj 2014 Dyserne måske? Tjek at ledningerne sidder ordenligt

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #3   15. maj 2014 Det er en dyse

  • #4   15. maj 2014 Ringede ud til chevrolet og de påstod de ikke havde problemer med dyser... de havde ikke skiftet en ihvertfald. ..

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #5   15. maj 2014 Har du garanti på den??
    Jeg havde samme problem med en Aveo bare cyl 3 Jeg skiftede også tændspole, kabler og tændrør,
    Men du kan fo bare prøve at bytte om på dyserne cyl 3 - 4 hvis det så er cyl 3 den ikke går på bagefter ja så var det dysen


  • #6   15. maj 2014 Nej den er udløbet... er også igang pt med og bytte dem rundt 3 og 4... men man skal jo have skilt halvdelen af bilen ad.... man kan godt se at de er små koreanere der har bygget den istedet for store tykke tyskere..

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #7   15. maj 2014 Ja det har du ret i
    Skriv hvis du skal bruge en ny dyse


  • #8   15. maj 2014 Det er dyse 4 som er tilstoppet.
    Har skiftet en del efterhånden. Og ja det er et helvede at komme til.


  • #9   15. maj 2014 Fejl fundet og udbedret... byttede dyse 3 og 4 rundt og så satte den ud på nr 3 istedet så den fik en ny dyse og nu kan den igen. ..


  • #10   3. apr 2016 Hej drenge.
    Jeg fandt denne tråd på Google, da jeg havde en Chevrolet Aveo på værkstedet med denne fejl.
    Cylinder 3 havde registeret 5000 udsætter, så jeg bestilte en ny dysse hjem. Og fejlen var væk, efter ca en måned, så kom fejlen igen.
    Nogle af jer der har en ide til hvorfor det sker?
    Benzin stoppet?


  • Sara R
    Sara R Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #11   16. dec 2016 Heey smiley
    Mangler lidt akut hjælp til at finde ud af, hvor jeg i Østjylland nemmest kan bestille en ny indsprøjtnings dyse hjem til min bil?

    Chevrolet spark 1,0 - årgang 2010

    På forhånd tak


Kommentér på:
chevrolet spark sætter ud på cyl nr 4

Annonce