{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Thomas D
Thomas D
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5

partikelfilter {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg har efter lidt tid endelig kommet igennem min forhandler, som til at starte med nægtet at give efter, da jeg fandt ud af han havde solgt mig en bil uden diesel partikelfilter.

Nu står han så efter lidtkamp og vil sætte det på.
Så vil bare vide om det endelig kan betale sig ? har flere steder set folk sige der er meget bøvl med det filter, så overvejer at spøger ham om han ikke bare kan give mig et lille afslag i købspris, og så sige det var det, eller skal jeg nu bare få det sat på, nu hvor han er gået med til at betale alle udgifter til at få det sat på ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  partikelfilter
  • #1   20. maj 2014 Få det sat på nu hvor du har "vundet", det er jo ikke en billig ting at få lavet. Men du ender jo med at få nogle fordele ved det.

Du kommer til at spare 1.000,-? om året, du er mere miljøvenlig (hvis du går efter sådan noget), din bil står foran i køen når du en gang skal sælge den, grundet folk kan spare lidt ekstra kontra samme model uden. =)

• #2   20. maj 2014 der er jo ingen garanti for at et eftermonteret filter holder i 10 år eller 5 år bare.
    og det der med originale filtrer der renser sig selv osv, forstår stadig ikke hvordan det er miljøvenligt.
    du skal lige huske også at ved syn, der er en anden forurenings grænse med filter end uden.
    personligt ville jeg ikke have det på, synes der er for mange problemer med det, jeg ville generelt aldrig eje en diesel, synes der er for meget med, egr, partikelfilter, dyser, turbo osv...

• #3   20. maj 2014 Foreslå et afslag på kr8-10.000, så har du til de næste mange års ekstra afgift pga manglende filter - og du er fri for blokeret filter, potentielt store udgifter, udgifter til Eolys væske eller hvad den nu bruger af rensevæske til partikelfilteret. Nej tak, jeg ville til enhver tid hellere vælge en diesel uden filter og være fri for de problemer. Især hvis dit kørselsmønster ikke er tynget af "varme" kilometer. Hvis du ikke kører de gode diesel km så ligger der en bet og en rævekage og venter på dig, Thomas.

Kommentér på:
partikelfilter

Annonce