586 visninger
|
Oprettet:
partikelfilter {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg har efter lidt tid endelig kommet igennem min forhandler, som til at starte med nægtet at give efter, da jeg fandt ud af han havde solgt mig en bil uden diesel partikelfilter.
Nu står han så efter lidtkamp og vil sætte det på.
Så vil bare vide om det endelig kan betale sig ? har flere steder set folk sige der er meget bøvl med det filter, så overvejer at spøger ham om han ikke bare kan give mig et lille afslag i købspris, og så sige det var det, eller skal jeg nu bare få det sat på, nu hvor han er gået med til at betale alle udgifter til at få det sat på ?
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.508
Du kommer til at spare 1.000,-? om året, du er mere miljøvenlig (hvis du går efter sådan noget), din bil står foran i køen når du en gang skal sælge den, grundet folk kan spare lidt ekstra kontra samme model uden. =)
sep 2007
Følger: 25 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 2.946
og det der med originale filtrer der renser sig selv osv, forstår stadig ikke hvordan det er miljøvenligt.
du skal lige huske også at ved syn, der er en anden forurenings grænse med filter end uden.
personligt ville jeg ikke have det på, synes der er for mange problemer med det, jeg ville generelt aldrig eje en diesel, synes der er for meget med, egr, partikelfilter, dyser, turbo osv...
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 736
partikelfilter